#escapingrealty

Neden her zaman ihtiyacımız olan şeylerin dışında olanları sahiplenmek gibi mükemmel tavırlar içine giriyoruz bunu gerçekten bilemiyorum. Ekmek almaya diye gittiğim marketten ekmek dışındaki her şeyi alma potansiyeline sahip bir ben olmadığımı düşünüyorum. Eğer bir ben isem aranızda toplaşıp beni rehabilite ettirebilirsiniz.

İstediğimiz şey ilişki olduğu için mi elde edemiyorduk? Yoksa gerçekten karşımızdakini anlayamayacak kadar algılarımız dünyaya kapalı mıydı? Sevgili Murph
y; kaçan her şey kovalanır mı? Ekmeğin reçelli tarafı mı hep yere düşer? Oje sürmek günah mı?


O akşam onun evinden çıktıktan sonra düşündüm. İki insan çift olduğunda auraları benliklerinin haberi olmadan bir anlaşma yapıyor ve bunu bilmeyen yine bir tek ben miyim? Kimsenin sorumluluk alması gerektiğini düşünmüyorum. Eğer bir ilişki varsa bu ortak bir paydadır ve... bu paylaşılabilir. Bir yük değil iki insanın birlikte olması. Aynı yatağa aynı anda iki kişinin girip ayrı ayrı zamanlarda çıkması kadar saçma bir olay. Hatta daha acısı  yatağa farklı evlerde, ayrı yataklarda girmek... Peki ama...Neden?

Nedir ilişkileri bu kadar karmaşık hale getiren? Benzer karakterlerin farklı pencerelerden bakması mı yoksa ikimizinde gitgide birbirine benzememe isteği miydi bizi birbirimize karşı paralize eden

Keşke bütün lavaboların Mr Muscle'ı varsa ilişkilerin de olsa. En azından gerçekten kıskanılıp kıskanılmadığını hissedersin. Sevildiğini...

Mizahen bir yana asıl mesele sevgi değilmiş. Ten de... sadece onun karasularına girdiğiniz zaman derine dalmaktan korkmuyorsanız bilin ki doğru sulardasınız. Sadece bu da değil ne kadar temel güçlü olursa olsun elbetteki bir yıpranma payı oluyor.

Bazen kendime sormadan edemiyorum; biz bir elmanın iki yarısı mıydık yoksa bir iki elma mıydık ? Bu muazzam soruyu cevaplayana arabamın anahtarlarını veriyorum... Bir süreliğin...

-artık verebilirim...

Hiç yorum yok: