Fleurs de Lotus

Sanki bir dizinin ortasındaymış gibi hayat, karma karışık bir dünyanın içindeki garip senaryodan ibaret olsa bile, yapılacakların ya da yapılamayanların, en büyük yaşanmışlıkların mermerden bir anıtı olabilme potansiyelini taşıyan her canlının, tebdili mekan ferahlığı arayan yedi cihandaki her varlığın adına ortak bir buluşmadır aşk. Hepimizin arafatıdır. Tüm geçmişin sünger ile temizlendiği, ama her türlü izleri taşıyan küçük kaçamakların anılarıdır aslında yaşadıklarımız. O küçük fotoğraf kareleridir. Hislerimizin kabul görmeyi beklediği fiziksel buluşmaların en büyük belirtisidir duygular. Fen ilminin en büyük buluşmasıdır; fiziğin, kimya ile uyumlu işleyişi sırasındaki tüm biyolojik tepkimeler. Aslında bütün her şey, büyük bir med-cezirden ibaret.

Bir bahar akşamının ılık esintisi beni bu hale getirebiliyorsa, sadece bahar akşamına aşıksam ben, sadece, geceye aşıksam, olabileceklerin gerçekten farkında mısınız? Ben değilim... üzgünüm.

Şehir, her ne kadar yozlaşmış olursa olsun, burada nefes alan her insan imkansızı başarıyor. Yalnız olmayı... tonlarca yalnızlıklar arasında kendine yarattığı yalnızlığı ile dertlenip bunun için sadece yakınan yozlaşmış şehir insanı, şehrin, tüm kevaşeliklerine ragmen hala nefes alıp, hayatta kalabiliyor. İmkansızı başarıp sadece aşkı arıyoruz ve bip sesinden sonra meşgule düşüşünü dinliyoruz... defalarca ve defalarca... peki ya ne için ? Ruhsuz buluşmaların yüksek oktavdaki iniltileri için mi yoksa momentumu hesaplanamayan zavallı bir kimyasal çarpışma için mi? Belkide tüm bencilliğimiz ile yaşantımıza hayat boyu "onunla" devam etmek istediğimiz, her payda da ortak olabilecek bir çok hücreli aradığımızdandır, imkansızı başarırken her şeyi zirvede bırakma isteği... kimse bilemez. Kimse, kendi Everest'inde yalnız olmak istemez. Hele ki zirve, bu kadar dondurucuysa...

Yazdığım her satırda kendini bulmanı istedim okur. Neticede ben senim, sen de bensin. Sadece kendinden bir parça bulmanı istedim. Derinlere gömmeye çalıştığın duygularının ölmeyeceğini bilmeni istedim.

E.Ozden

Hiç yorum yok: