Mecca Fashion Week


Aslında başlıklarımın Fransızca olmasına alışmışım. Bu biraz bana tuhaf geldi. Ama fotoğraf tam olarak bununla özdeşleşmiyor mu ? Bence özdeşleşiyor... Şahsi fikrim bu yönde. Yalnız nahoş bir durum var ki burası ne moda haftası çadırı ne de Mekke arkadaşlar. Burası ODTÜ Endüstri'nin önü ve arkamda görülen harika manzara ise ODTÜ'nün nadide çiçeği ÇATI! Ha burada Mekke'de fashion week var mı yahu? Varsa bana bi mail çakın dünya güzelleri.Merak ettim.

Ayrıca inanın hangi akla hizmet ettiğimi bende bilmiyorum ama işte "poz ver Ege;);;);)" komutu ile karşılaşınca ortaya ilginç ve sanatsal??!! kabul edilebilecek kareler çıkmıyor değilde hani... Size de  Pavlov'dan çağrışım yaptı değil mi? Bizde çalan şey ise flash uyarısı ama...Zil değil.

Hep böyle fotoğraflarımın altına fütursuzca giydiklerimin markalarını yazmak istedim... Arkadaşlar saçmalamayın tabi ki de yazmayacağım. Ama neyi nereden bulduğuma dair merak edenleriniz olursa merak edin,merakınızdan kendinizi yiyin, hatta yetmedi mi falcınıza falan sorun.Malumunuz yeni moda büyü yaptıran bloggerlar. Arkadaşlar işi 3 kulfu 1elham ile çözün derim... Sonra zaten kulak memesi kıvamına geliyorsunuz, benden demesi...


-efegeozden-

Hiç yorum yok: