My Little Marcy!



...
...
...

Artık beyin fonksiyonlarım birbirinin içine konjige olup üstün beyin fonksiyonu gösterdikten sonra beynim boku yedi.
Koca bir oha cektim!
Bu kadar tepkiyi neye verdiğimi merak ediyorsunuz tabikide. Haklısınız.
Marc, Vuitton'dan ayrılıyormuş!
Şaka gibi olmakla beraber bu haber beni büyük bir yasa sürükledi. O bir dahiydi.Vuitton'u adam etmişti. En doğrusu valiz ve çantadan ibaret bir marka olmadığını, sadece kalitenin değil, tasarım ve yaratıcılığında satabileceğini kanıtlayan bir diğer kişiydi. (Diğeri tabiki de Alexander Mcqueen)
Ayrılma gerekçesi ise kendi markası...
Bence kreatif direktörlüğü bırakması gereken kişi M.Prada'dır. Miu Miu'yu bırakabilir mesela. Yazık o ne hale geldi öyle...
Yerine de Balenciaga'dan ayrılan dingil gelecekmiş. Ay TÖVBE. (Dingil=Nicolas Ghesquire)

 Kristen'ın yamuk agazı, embesil gibi duruşu ve o EŞSİZ saçları...

Bence Marc'ın iyi bir estetik cerrahına, biraz tatile ve bolca vitamine ihtiyacı var. Sağlıklı bir karar değil.
Bi telefon acıp geliyorum.
Alo Marcy tatlım nasılsı...

Dürüst olmak gerekirse onun yerinde kim olursa olsun Marc'ın çizgisi kişisel ve özgündü. Her ben artistik direktörüm diyen baba yiğit onun yaptıklarını yapamaz. Kolay değil. Asıl merakım LV'u bu köklü değişime iten neydi? Kabuk değiştirme isteğiyse haklı bir seçim olabilir. Onaltı yıl boyunca Marc'ın cizgisinde ilerleyen marka şimdi onun gidişi ile çıplak kaldı. Onun yerine gelen yeni bir isim ise Nicolas oldu. Ona oranla daha genç ve Fransız. Milliyetçi bir yapıya sahip olan Fransızlar, bu Amerikan çocuğun hayal dünyasına uzun süre katlanmaları bile insanın küçük dilini yuturtan cinsten.



Marc'in gidişi sessiz de olmadı. Zirvede bıraktı bayrağı. Nico o bayrağı ne kadar yukarı taşır bilmem ama aynı seviyede kalirsa gelişi, gidişi kadar ihtişamlı olur.

P.S.: Bütün Nicolas'ların ultra sexy bakışlara sahip olma yeteneği mi var ben mi yanılıyorum? Esmerin tadı, sarışının adı derler (ben ve eşsiz benzetmelerim) ama bunun nesi artık siz karar verin. Louis Vuitton defilelerinin sonunu ip ile cekeğiz gibi gözüküyor.



E.Ozden

Hiç yorum yok: