Mugler Out | Diesel In

Nicola'yı az çok hepimiz biliyoruz. Mugler'ın göz bebeğiydi. Ancak bir karar değişikliğine gitmiş ve Diesel'ın artistik direktörü olmuş.

Renzo Russo'nun dediğine göre Renzo, kendisi kadar çılgın biri ile tanışmış ve tatil planları yapmaya başlamış. Adına sevindim ama Nicola kadar çılgın olan bir diğer arkadaşımız Lady Gaga'nın bir Mugler müptelası oldugunu biliyoruz.



Acaba bizim koca kalçalı çılgın Mother Monster'ımız bu transfer ile Mugler ile yollarını ayırıp Diesel ile anlaşıp kendisine farklı bir imaj mı yaratır ya da Nicola ile Diesel'ın causal çizgisini mi değiştirirler mi bilemiyorum. Düşünüze püsküllü, volanlı ve dantelli Diesel. Kabus !

Asıl soru Lady Gaga'nın şimdi ne yapcağı...

Başka bir haberde Queen B. cephesinden geliyor. Sasha Fierce yaslardaymış diye duydum.


Turda bizim naughty girl pek şıktı. Malumunuz "Diva", "Ave Maria", "Telephone" ve nicesi Nicola'nın elinden, Mugler atolyesinden cıkmaydı. Artık bi jean bi t-shirt ile çıkar turneye, söyler şarkısını benim küçük "a a a Diva"'m ! Crazy in love hesabı.

Beyonce a revolution has began ! Lets build. A fashion. B. is everwhere. Run the Diesel !

Efe, can you hendle this ?

2 yorum:

fazılhan dedi ki...

Çok üzücü bu yalnız :( Nicola Panda'yı Diesel'de düşünemiyorum ben :( Neyse bu vesile ile umarım Mother Monsterım kot giyer :D Düşünsene kot ve McQueen Armadilo!

http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

efegeozden dedi ki...

Evet o zaman gideceği tek yer hava limanı olur Lady Gaga'nın. Tam bir varoş güzeli olur bence oyle bir şey olursa. Saçını topuz yaptırıp sim döktürür üstüne sulukulede konser verir. Ahahah :D