B O Y S

U Y A R I  |  A T T E N T I O N  S' I L  V O U S  P L A I T


 Bu çekim realizm akımının hedonistik bir doruk noktasıdır. Kalp, mide ve bağırsak rahatsızlıkları, viral franjit, akut laranjit, grip, nezle, üsye,orta kulak iltihabı, miyop,astigmat ve ishal gibi rahatsızlıkları olanların bakmasında ben bir sakınca görmüyorum, ama kronik göz yanması, sürekli ağlama, Tanrıya isyan vb. reaksiyonlar meydana gelmesi olası oldugu doğrudur.
Fantaziler hepimizin hayallerinin ürünüdür aslında. Gerçeklerden uzaklaştığımız, kendimize toz pembe bir dünya yarattığımız hayaller, çeşitli öğelerle süsleyişimiz ve zavallı serzenişlerimiz. En realist insanın bile yaptığı ufak tefek kaçamaklarıdır fanteziler! Ama en acısı bulutların ustündeyken, yere çakılmaktır sanırım. Yani gerçeklerle yüzyüze gelmek!


En bariz kanıtı  "Kıvanç Tatlıtug ve Biscolata Erkekleridir" yanılmıyorsam. Hanımlar, eşiniz; adonisli efendime soyleyim six packli, olmadı pazuları Roberto Carlos'un baldırları gibi olsun istiyorsunuz değil mi ? Yok canım oyle bir dünya.
3-4 aydır,(belki daha az zaman bilemiyorum) yakınen takip ettiğim bir grup var. VATKA.co ! Hem cesurlar hemde profesyoneller. Bence tabi siz inceleyince karar vereceksiniz. Ama şöyle bir realite var ki; kızlar iyi be abi.


Şimdi fanteilerimize geri dönersek; Harika moda çekimlerinde görmeye alışık olduğumuz erkekler Michelangelo’nun Davut Heykeline benziyorlar. Hepsi ultra seksapal ve doğal afrodizyak etkili. Ama değişen zaman ve Orta Dünya'nın küresel etkisi sonucu Amerikanın bir oyunu olan içimizdeki Irlandalı fastfood o olayı biraz değiştirdi demeyi cok isterdim ki bizim kızların hayal güçlerini, fantezilerini ve realistik bakış açılarını harmanlayıp ortaya koydukları kreatif bu fikre haksızlık etmiş olurum diyordum. Çenem düştü yine. Sizi  B O Y S ile yanlız bırakıyorum.

Hiç yorum yok: