Bichez is back !

EditorNotu: Sizi melankolik bir post ile karşıladığım için özür dilerim. Ama içinizdeki ölmüş duyguları, adrenali biraz da laktik asit fermantasyonunu tetiklemek istedim. Fotograflar vogue.fr 'dan alıntır. Herkesin birazcık da olsa kendisini bulabileceğini umuyorum. Sonra Dior'laşmak dileği ile. X

Kaybolduğunuzu hissettiğiniz zamanlar ne yapıyorsunuz ?
Kalmak zorunda olduğunuz zamanlarda ?
Bazen gitmek zorunda olduğunuz zamanlarda ?
Ya da vazgeçmek zorundaysanız...
Ne yapıyorsunuz ?
Dön baştan...
Sil baştan!

Kaybolmadığını fark etmen uzun sürmesin.
Umut, aslında içimizde bir ışıktır.
İçimizde..
Hiç söndüğünü düşünmedim.
Her zaman yeni şeyler için içimizde manalandıramadığımız hisler vardır.
İşte yeniden başlıyoruz.
Sen ve ben. Sizler, bizler...
Hepimiz!
Bütün kaybolmuşlar, umutsuzlar ve divasını içinde unutanlar
.

Hadi !
Kalkın ve haykırın!
Asla susmayın. Çünki sizi, siz yapanlardan vazgeçmeyin.
Ve şunu hiç bir zaman unutmayın.
Bu dünya iyi insanlar olduğu sürece var.
Bu yer küre o kadar küçük ki !
Eğer işe tasavvufi bakarsak;
"Kıldığın namaz değildir, eğer ki birini kırdıysan" der düşünür.
Biliyorum,
Düşünüyorsun.


Denemekten korkma.
Beleş.
Vakit,
Yeni oluşum vakti. 
Kant nasıl uyandıysa dogmatik uykusundan,
Sende uyan kış uykundan.
Yapabilirsin.




efegeozden.

2 yorum:

hande ne yapıyor? dedi ki...

ne güzel yazı olmuş gece gece! şu sözü severim ben de:
"ve asla unutma, dünyayı yalnız ve yalnız güzellik kurtaracak!" güzel düşünmek güzel olan her şeye inanmak... bi içsel enerji güven geldi gece gece efecim parmaklarına sağlık...

efegeozden dedi ki...

Pozitif olmak lazım her koşulda haklısın Hande. ama bazı anlar gelir ki en güçlü insan bile negatif düşünceye karşı koyamaz.