Xoxo Versus !

Botoxlu Versace'nin "liposakşınlı" kardeşi Versus Kane, Donna ile yollarını ayırmaya karar vermişler ! Christopher bildiğiniz üzere 2009'dan beri Versus'un başındaydı. İskoçyalı dostum Versace'nin verdiği destekten dolayı minnettar oldugunu ve artık kendi yolunda ilerlemesi gerektiğini kendi markasına focuslanması gerektiğini söylemiş. Tabi bu süre zarfında koleksiyonlara ara verecek ama Donna'nın desteğini almadan geçmeyecek. İstemem yan ebime koy hesabı...

Kaynağımı belirtmek isterim. Tabiki Vogue...
Benim yorumuma gelirsek. Aslıl iş burada başlıyor.
C.Kane neden Versus'u bıraktı ? Aklına nerden esti Versus'u bırakmak ? Liposakşıın etkisi oldugunu düşünüyorum. Körle yatan şaşı kalkar hesabı.


Donna neden yardım ediyor ? Çünki C.Kane İskoçyalı. Mesele Gucci veya Cavalli olsaydı siz o zaman görün meydanı. Kısacası İtalyan olsaydı Kane'i hademe diye almazdı şirkete.
Madem kendi markana odaklanman gerekiyordu Kane neden bu zamana kadar bekledin ? Neyi amaçladında olaylı bir İtalyan markasının yan sanayisi olan Versus'un tasarımlarından sorumlu oldun? Sebebi ortada... Adını duyurmak. Donna'da buna çanak tuttu. Fikrim bu.


Versace artık moda dünyasındaki yerini sağlamlaştırdığını düşünüyor. Ama içinde bir şüphesi var. Ya kalıcı olmazsa? Tarihine bakıldığı zaman Gucci ile paralellik gösteren bir geçmişi var. Uzun yıllar boyunca ortada yok gibiydi. Versace korkuyor bariz oratada! İtalyan bir markaya İskoç bir tasarımcı getiremez. Getirirse marka benliğini kaybeder, asimile olur.(Versus neden olmadı dersiniz bütün ipler Donna'nın elinde.Hatırlatmak isterim) Ama İskoç bir tasarımcıyı destekleyebilir.Genç yetenekleri destekliyoruz babında.(C.Kane 1982 doğumludur) Aslında burada farklı bir reklam stratejiside var.Meseleye cografi olarak bakarsak Tiren Denizi ile Baltık Denizi arasında kalan bölgenin tüm moda gündemini ilgilendirecek türden bir hadise bu. Milano Fashion Weeki genellersek İskandinavyada, Akdenizde uyandırdığı kadar merak uyandırmaz. Çünki o bölgede Londra var (Bkz. Burberry defilesi evrensel boyutlara ulaşmıştı). Tabiki Versaede uluslararası tabikide Milan FW ilgi görüyor her bölgede ama benim demek istediğim bir Gucci,Cavalli hatta Chanel değil ! Anlatabildim mi ? İki kıtanın ittifakı gibi. Süper güç olmayı mı hedefliyor bunlar yoksa ben mi paranoyaklaşıyorum... Help !


 Bir elin nesi var iki elin sesi var mantalitesini güden D. yerine bırakacak bir italyan bulamadığı için ne yapacağını şaşırmış durumda. Son 3 sezondur podyuma şahane işçiliğe sahip parçalarla çıksada form olarak monotonlugun zirvesini yaşayan Donna atağa geçmezse tarih onu listesine almadan, 32 tekerlekli tır etkisi ile ezip geçecektir. Bunun farkında oldugunu sanıyorum. O yuzden bu kadar serzeniş, üçkağıt dalavere.



P.S.
1-) C.Kane'nin ne kadar başarılı bir tasarımcı oldugunu biliyoruz. Ama art niyet sezmesem, paylaşmazdım.
2-) Donna bana her zaman komik gelmiştir. Her daim şaka yapan bir ses tonu var. Ama bu sefer değil.
3-)Bana deli diyebilirsiniz.Ama ben demiştim demekten çekinmem. Zaman gösterecek tabikide. Haksızda çıkabilirim. Netice bunlar sadece idea.

E.Ozden

1 yorum:

Rita dedi ki...

Great blog

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/
http://www.facebook.com/pages/Trendy-Butterfly/123834514453199