Kristen Stweart & Zuhair Murad

Bu soluk benizli Amerikan kırması olan bu kızın nasl bu kadar inanılmaz gözüktüğünü görünce sizde "Hadi be!"  dediniz değil mi ? Bende dedim sakin olabilirsiniz.


Zuhair; perdemsi hatta ve hatta Maria'nın yatak odasında arakladığı yatak örütlerinden hazırladığı koleksiyonları "Roberto Cavalli Giyme ve Yaşatma Derneği" üyelerine giydirdiğini düşünürdüm. Ama Kristen'in bu derneğe üye oldugunu sanmıyorum. Onun "Evli Yönetmeni Nasıl Ayartırım ve Daha Sonra Pişman Olup Boynuzladığım Boyfriendime Nasıl Dönerim Dernegi" üyesi kurucu başkan vekili oldugunu ögrendim ! Sasırdım mı şekerim? HAYIIIR !


Her şeyi geride bıraktım. Bu kadına hangi ademoğlu Balenciaga giydirip dışarıya çıkartacak kadar cesur davrandı ? Sanırım sonuçları gördüki Bayan Stewart taktik değişikliğine gitti. Kalecilikten orta saha oyunculuğuna terfi eden Stewart tercihini ise,


Zuhair Murad'ın Haute Coutre ve F/W 2012 rtv koleksiyonlarından kullanarak akıllıca bir seçim yaptı.
Kristen böylece gerçek bir KADININ mutlak zarefetine ulaşmış oldu. Benim yeni yetme vampirim kabugundan panikleye panikleye cıkarak metemorfozunu tamamladı. Ve Sonuç;


Panic Room'daki sefil kızdan zerafetin kaynağı mechul olan bir Afrodite donuşmesi. Zeus'un gazabından korusun seni Robert !

Yakışmış. Haksız mıyım ?


Haftanız güzel geçsin.

E.Ozden

2 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bu konuyla ilgili bissürü post gördüm ama seninkini okumak istedim, haklıymışım çok başarılı, iyi ki varsın sabah sabah yüzümü güldürdün thank you sweety :)

efegeozden dedi ki...

Yorumu yeni görmeme kaç puan honey ?