Wokker-WoknWalk

Ps:Bu bir moda postu değildir...

Aslında noodle sevmem...
Ama benim nasıl noodle aşık olduğumun öyküsünü okuyacaksınız şimdi.

Biz kalabalık bir blogger grubu (isimleri sölicim sabır)Arjantin addesinde WoknWalk'ı PSY ile birlikte açtık, açılışı kutladık.

Ne kadar eğlendik desem anlatmam imkansız. Orada olup bizimle birlikte hissetmeniz lazımdı.
  

Noondle yemeyen insana hem noodle yedirdiler hem de sevdirdiler.Bence bu büyük başarı.



Bu arada;
WolknWalk, Ankaradaki en güzel Asya mutfaklarından biri. Canınız ne zaman Asyalı bir şeyler çekse bir telefon kadar uzağınızda !
Bu arada Gece benimle birlikte ;



 Soldan sağa doğru: Ben, Ecem, Kubilay, Derya ve Sinem. (Boy farkına bakar mısın benim ! )

Sartımtrak biz ! w/ Nilay
 Wokkman'in önünde bir grup pozlaşırken bizde backstage yaptık ehehe

 Yeri geldi şımarık.
 Evet hep şımarmışız. Zülal ve Duygu gece boyunca çeneme katlananlar arasında istisnasız 1.liği hak ettiler.


Böyle bir gece için Zülal'e tekrardan teşekkür ederim. 

efegeozden



4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

en muhteşem post senden gelmiş efe süpersin bayram bayram nasıl sevındırdın benı
cok eglendım
okurken
supersın
cok enerjık bir post olmus
gece eglencesı bu kdr guzel anlatırdı

balgözlükız dedi ki...

ohhohh ne ala mualla :)))cok tatlısınız hepinizz :)

Missinem dedi ki...

Senin oldugun yerde eğlence olması cok normal de o gece ayrı bi eğlendik ama :))

kcomekarolina dedi ki...

omg! it looks awesome!



xoxo from rome
K.
kcomekarolina.com