Petit Secrets

 P.S.:Saldırmadan önce yazıyı sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. Zira bu yazı sizi rahatsız edecek biliyorum. Why not use your mentality  get up, wake up to reality?

Herkesin ufak sırları varıdır. Kendince ufak aslında. Toplum için değil.
Kabul görmüşlüklerimiz vardır. Mesela aldığın Zanottileri bana orjinal diye yutturamazsın.
FAKE ! bebeğim. Yemezler.
Sırlar diyorduk değil mi?
Nasıl sırlar onlardan bahsediyorduk.


Erkekler için çok tehlikeli soulardan birisi "Gay misin?"dir. Ayrıca bu sorunun cevabı en gizli sırlarıdır. Ama her koşulda gay olduklarını paylaşmaya bayılırlar. Hetero gözküp, gece başka bir erkeğin içinde olurlar. Ah bayanlar yapmayın. Bayıla bayıla mention attığınız celebritylerin bir çoğu üzülerek soylüyorum ki bi-sex! Bunlar erkekler cephesinden tabi.. Zaten  biz erkeklerin en büyük sırrı ya ilk denyimlerinde heyecandan çükleri kalkmamıştır yada anal sex denemesinde **** abanmıştır.Sırlar diyorduk değil mi ? Bu yazıdan sonra taşlanarak öldürüleceğim.
 Kadınlar cephesinde ise iş daha komplike. Bazen diyorum ki kadınlarında belirgin organları  olsada bu kadar zor teslim olmasalar. Kadınlar her zaman zordular ki! Karşı cinsede, kendi cinslerinede.

Hırçın kadın kimyası alışveriş ile birleşince ortaya mutlak, kaçınılmayan bir tatminsizlik hissi ortaya çıkarır. Zaman içinde kıskançlığa dönüşür ve bom ! Kredi kartı ay sonunda patlar. Kadınların en büyük yalanı sahte orgazm numaraları değildir. Ya da "Ay bu gece başım ağrıyor"... Bunların tamamı sehir efsanesi. Kadının en büyük tatminsizlik sorunu ise alışveriş!


Fake piyasası en fazla Çin'de ve Turkiye'de.Bakın buna şaşırmadım. Çin'in makul sebebpleri var. Ya bizim ? Bizde yerleşik bir mantalite vardır. Dişi köpek kuyruk sallamadan erkek it peşinden gitmezmiş. Sahte mallara bizim kadınlarımız ilgi gösterince haliyle üretim tavan yaptı. İnanır mısınız bu yazıyı sadece fake Zanottiler için yazıyorum. Dinleyin şimdi.


İnsanlar sahip olmadıkları şeylere neden sahiplermiş gibi davranırlar bilmiyorum. Cep delik cepken delik neyin peşindesin a be sonradan görme  ? Yarattığın o salak saçma aptal imaj seni nasıl da tez vakitte silip süpürecek haberin bile yok. Biraz samimiyet istiyorum.


Markaların birebir çakmlarını yapıyorlar.NET ! Mesla Antalya'nın Kemer adlı tatil beldesinde bir çarşı var. Sizin ve hatta bende dahil olmak üzere bayıldığım en küçüğünün fiyatı 6,000 lira olan Lady Dior'lar 500 lira efendim. Renk aynı desen aynı işçilik dahi aynı birebir kopyası.



Hadi ben çok iligili bir moda bloggerı değilim. (Sana göre) sen kullanırken hiç mi rahatsız olmayacaksın? Hiç mi yüzün kızarmayacak "Bunu nerden aldın ay çok güzelmiş hangi Beymenden?" dedikleri zaman sen nasıl bir yalan uyduracaksın ? Hayatında sadece "Pardon Brasserienın tuvaletini kullanabilir miyim?" bahenesiyle girip tanıdığın Beymen hakkında nasıl yorum yapacaksın?


Orjinal kullanıp maymun olanlarda var onlara kaç puan peki.
Yakışıp yakışmadığına bakmadan. Çat çat giyip çıkanlar.
Ayaklı kasa ama göze zarar mazallah.
Neyse...
Asıl mesela Zanottilere gelelim.
Ah bırakın gelmek dahi istemiyorum.
Hayatım boyunca bir kere bile çakma ürün kullanmadım. Şükür ki ailemin gücü var'DI alıyordu.
Gun oldu, sap dönü keser döndü imkanlar olmadı. Ama yinde sahte mal kullanmadım.
Bakıın size bir sır verdim. Herkesin küçük sırları vardır.



Bir koleksiyonun o atolyeden nasıl bir heves, emek ve yorgunlukla çıkıtığını ben biliyorum.
Neden onca insanın emeğini sıfırlıyorsunuz ?
Evet o emeği belki sizde veriyorsunuz. Ama kul hakkı yiyorsunuz.(sanırım sert oldu bu)
Ah sizi gidi Müslümanlar. Siz bu dini sadece Ramazan ayında oruc tutmak, Kurban Bayramında kurban kesmek sanıyorsunuz. Ayıp.


Ya o çakmlarla dolaşıp insanları salak yerine koyanlar. Siz daha salaksınız. Bunu hiç bir zaman unutmayın.

Çok sinirlendim bebeğim şimdi sakinim.

(Resimleri içgüdüsel koydum sonuçta böyle bir şey çıktı. İlginç.)


efegeozden

P.S.: Fotograflar vogue.fr'dan alıntıdır.

3 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

ooppss... Nasıl da kusmuşsun kızgınlığını... Nasıl da kızdırmış seni fake Zanottiler... Senin de dediğin gibi öyle bir piyasası var ki bu işin akıllara zarar. Bana en tuhaf geleni ise kendi kullandıklarına bakmadan! """aaa... onunki sahte bence, baksana basıl belli.." diyen kendi kullandığına sonsuz güvenen arkadaşlar. Bu arada nerden aldın diye sorarsan kesin bir arkadaşlar, akrabalar, sevgilileri yurtdışından hediye getirmiş oluyor.
Neyse ben kaçıyorum.En gerçeğinden bir fincan Türk KAhvesi içmeyi hakettim gibi =)

sedauzunn dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın sana kesinlikle katılıyorum Efe.Bizim kampüste de adım başı pazardan alınmış çakma çantalarla dolaşan kızlar var.Şimdi bunu neden söylüyorum;ben de o çantaların gerçeğine sahip değilim,karşılayacak bi gücüm şuanda yok,ama ben gidip almıyorum.Alabileceğim,bana uygun markalarla gideriyorum ihtiyacımı.Ne oluyo,ölüyo muyum,hayır.En azından komik olmuyorum.Söyleyeceklerim bu kadar :)

efegeozden dedi ki...

@KeLeBeK o yurt dışı hangi yurdun dışı merak ediyorum. Sanırsın marstan ithal ettiler. Salak bunların topu bene. Emeğe hakaret. Benim içinde iç lütfen. :)
@sedauzunn Hah ağızına sağlık en doğrusunu yapıyorsun. Öğrenci adamın ne işi var Zanotti ile Hermes ile ? Haksız mıyım ?