Try Again and Again, Again...

Gelecek vaad ettiğini her zaman söylerim. Evet o Balmain'i bana sevdiren insan. Kesinlikle ama kesinlikle Oliver Rousteing'den bahsediyorum. En son Vogue'un fransız edisyonunu incelerken yakaladım onu ve bir kez daha hayranlıkla baktım.

 Vogue Paris'den alıntıdır.


Ha bu arada Madonna da klibinde (sanırım) Balmain giymiş diyim de biraz kulak tırmalasın kelime.


Ha bir de,

Dior'dan beklenmeyecek zeka parıltıları görüyorum. Aaa! Mila değil mi diye hayrete düştüğüm anlardan bir tanesini daha yaşıyorum ve Dior'la ilgili bombayı patlatıyorum. Evet Mila, Miss Dior oluyor, 50'lilerden fırlıyor bununlada kalmayıp paparazilerin akınına ugruyor. Velhasıl Dior'dan başka ataklarda beklemiyorumda değil. Şaduuket! hariç tabi...

Ve..

"Ben bu karıyı hiç sevemedim" diyip diyip her seferinde avamlaştığım ama Born to Die'yı dinleyip hayranı olduğum Lana Del Rey, H&M sonbahar koleksiyonun yüzü olmuş/oluyormuş nasıl demek isterseniz seçimi size bırakıyorum sevgili video games severeler.


Arkadaşım,

Ben demiştim demekten hiç gocunmam MosmodaBlog'da pazartesi günü bir kehanetim daha gerçekleşti (yazı tam bir editleme faciası/ eheh bunu görende şimdi Burcuya mail gönderir hemen. Pardon? ). Dior diyeceğim ama (dior ne dior gibi salak bir espride yapabilirim...) couture'ı güzel be yapmayın. Ayrıca Dior'un en iyi yaptığı koleksiyon diyebilirim. Detaya girmeyeceğim koleksiyon hakkındaki görülşerim linkte.



Ancak ben bu kadar cabuk kullanılabileceğini tahmin etmiyordum, şaşıdım bebeğim. The Dark Knight Rises'in prömiyerinde Marion Cotillard bakın bakalım ne giymiş. Ama yakışmış kabul edin. Merci Raf!



Vee gelirsek...izlemede kalın, ay beni bekleyin noolur...

editornotu: Alt tarafı bir şaka triplere girmeyin PLSPLSPLSPLS. Ayrıca Fransızlardan sonra sırada Italyanlar var daha durun bitmede yea.

-efegeozden-

5 yorum:

DECO☆deniquo dedi ki...

zaman çökmesi seviyorum ben! dior heyecan verdi, güzel bi hareketlenme oldu fotoğrafların nihayet "80'ler ladylike" sıkıcılığından kurtulduğunu, daha atraksiyonel bir retrospektif yakaladığını görünce bende beybi!

marion cotillard'ın kalçalarına ise, duramıyorum "ı-ıh" diyorum...

uçurtma avcısı dedi ki...

marion cotillard ya daha ne olsun

Adsız dedi ki...

madonnanın klibinde kullandığı kostüm balmain değil





Jean Paul Gaultier'in La Perla için tasarladığı koleksiyondan bir parça

efegeozden dedi ki...

Sevgili Adsız yanlıyor olabilirim belki ama bu kadar kişide yanılmaz sanırım sevgiler. https://www.google.com.tr/search?q=madonna+turn+p+the+radio+balmain&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a


Uçurtma Avcısı; Kesinlikle harika hatun !

Deco; Ahaha güldürdün kalça muhabettinle. :D

efegeozden dedi ki...

Şimdi şöyle birşey daha var. Sutyen La Perla koleksiyonundan. Kombinin gerisi Balmain.