Pazar Gunu Klasigi

Hamiş: Gamze Cizreli'ye extralı teşekkür


Bizim için pazarları kutsal gün haline geldi. Kubilaya bir kez daha teşekkür ediyorum bizi sosyal medyanın şizofrenikliğinden kurtarıp Big Chefs misyonuyla tekrar bir araya getirdiği için. Ha bu arada Ankarallar İran caddesindeki Big Chefs'e gitmenizi tavsiye derim. Cukurambardakine bin basar desem yalan olmaz. Hem ferah hem konforlu hemde haliyle elitist bir yapısı var (tüm B.C.'lerin böyle bir yapısı var ama bunun farklı bir nuansı var anlamadım) E haliyle ortamda benim gibi bir fırlama olunca...

Böyle kareler ortaya çıktı. -Bu arada gözlükler(Prada) Gizem'in-
  
Tabi bunları yaparkende sosyal medyanın hassteggı ile azıcık altını üstüne getirdik desem... Ayrıca kaçırmamanız gereken şey Big Chefs arada bir yarışmalarda yapıyormuş olooom ! Mesela Mojito ile ilgili bir festivali var. Adıda tahmin edebileceğiniz gibi Mojito Fest ! 
 

Hatta bunlada kalmıyor "Geleceğim Parlak, Kariyerim Mutfak" projesi adı altında  Mayıs ayında Türkiyedeki Ted öğrencilerine gastronomik kültür hakkında bilgi vermişler ve kariyer olarak mutfak sanatını sectirmeye teşvik etmişler falanlar filanlar...(PS: Ağırlıklı olarak burslu olan öğrencilerle birlikte tam 60 çocuk ile bu projeyi gerçekleştirmişler.)


Vee bize gelirseekkk...


Sag baştan sayarsak;
Gizem, Nilay, Ecem, Derya, Zulal, Tuna, Kubilay ve Melih ile beraber güzel bir pazar geçirdik.


PS: Nilay'ın bakışlar hayra alamet değil...

Ne içtin diye soranlara Boom içtim güzelleştim.


Şunada karar veremedik size soruyorum. Martı mı, yoksa K harfi mi karar sizin !





Aaa devamıda var ! Bundan sonra hemen NiliSilver takı partisine gittik tanrım o kadar ha...

... To be continued


efegeozden

Hiç yorum yok: