Instabilité

Bazen öyle duygulara kapılıyorum ki fazlaca kararsız kalıyorum.
Nasıl mı ?
Denediğin iki tane ayakkabı var ve bunlardan birisi 
Christian Louboutin ablacım. Diğeri ise
Manolo Blahnic.

Her kadının hayalini süsleyen 2 erkek.
İkiside kadın ruhunun derinlerine iniyor. 
İnmekle yetinmeyip,
İnim inim inletiyor. -yapmayaın bayanlar ben ağlayan türlerinize şahit oldum-
Derlerki böyle zamanlarda 2.yi tercih et. (Kararsızlık)
Çünki eğer 1.yi gerçekten isteseydin 2. olmazdı.(Çaresizlik)
Hayır! Hiç bir zaman bunu yapmayın. (Endişe/Öğüt verici)
Daima en iyi alternatifi secin.(Bilgece)
Yani 1.'yi. (Kesinlik)

Manolo; mutfakta aşcı, yatakta haşin hayvan, sokakta beyefendi, limiti olmayan centilmenlik vaadelri bile gelse sen 1.'yi seç.
Velevki 2 seçtin. Salaksın.
Neden mi ?
Çünki sen mantığınla duygularını aynı anda kullanacak kadar politiksin, samimiyetsizsin ayrıcada SALAKSIN !
Bıraksana duygularını serbest.
Denemek bedeva yavrucuğum uzaktan bakma öyle.
Yaşa, öğren, keşfet ! -Ayakkabılardan söz ediyordum değil mi ah sorry-
Ama...
Seçimin 2.si olacak...
Nerden mi biliyorum?
Yaşıyorum.
 Kararsız insanlar vardır benim gibi.
Hiç bir zaman 1.yi kaybetmeden anlayamaz değerlerini.
Hep 2.leri vardır
Beklerler onları kurtarmak isteyenleri
Yani;
Topuğun boyu değil işlevi önemli derler.
Eğer topuğun boyu olmasaydı ne işlevi kalırdı ?
Zaten uzunluk değilmidir işlevli kılan. 
Ya seçimin ne olacak?
Boya mı bakacaksın ?
Yoksa işleve mi ?
Senin seçimin hangisi olacak ?
Louboutin mi
Yoksa yataktaki haşin hayvan Blahnic mi ?
Yoksa mantığın mı duygun mu ?
Boyu mu ?
Yoksa işlevi mi ?
Kandırmayalım birbirimizi !
Cevabı sende biliyorsun bende.
Ayrıca ben, cevap arıyorum demedim ki.


editornotu: Koca bir haftayı tercihlerim hakkında muhakeme yapmak ile geçti. Fark ettim ki yazıda hakaret ettiğim salak aslında bir başkası değil. Benim. Kendimi düzeltemem. Bu şansım yok. Belki seni düzeltebilirim. Sende başkasını. Evet çok haklısın tercih yapmadım. Çünki ikisinide almadım. Ne Louboutin'ı ne de Blahnici. Belkide birbirimizi hiç haketmiyorduk. Belkide hiç anlaşamıyorduk. Evet hala bir ayakkabım yok. Blahnic örneğini aslında kadınların daha rahat anlaması için verdim. Diğer tercihim ise Ferragamo idi. Bunaltmadan bitiriyorum. İyi haftalar.


Hiç yorum yok: