E'den Sevgilerle

Vee...

Dolce&Gabbana'nın yeni reklam kampanyası için seçtiği yüz Monica Belluci olmuş. Aslında yeni bir yüz değil. Yaklaşık 50 küsür yıldır var. Ama kadın eskimiyor orası ayrı tabi.O konuda yorum yapmıyorum dikkat ederseniz. En azından selüliti yok! Ben öyle biliyorum en yani...


Dolce&Gabbana'dan başka bir haber ise Coutre cephesinden geliyor. "9 temmuzda defile yapacağız gel gardaşım couture kolekşiyon tanıtacağız" demişler hala ses-seda yok. Bence çok yaşlandılar bıraksınlar bu işleri. Yaşlı başlı adamlar yani. Bir de hiç yapmadıkları şeyi yapacaklarmış. Çocuk koleksiyonu çıkaracaklarmış.(Tövbe yarebbiii)



Ya Valentino'ya ne demeli? Bildiğiniz üzere Valentino satıldı. Hemde bizim akrabalara. Şaka bir yana benim bir korkum var. Valentino'nun o elit çizgisinden kayıp yuvarlanması, yerle yeksan olması. Bu tarihin telmihi olur açıkcası. Napolyon misali. Aman mazallaah !


Yoksa kim SJP gibi floral floral katılacak MET galaya. Allah muhafaza. 



Ayrıca Valentino'nun Couture'ı bir şahane! Derinlerdeki başka bir Valentino yansımıştı sanki podyuma. Ama söz konusu başka Couturecu fransızlar olunca bir isim daha giriyor devreye... Meslea JPG !



Tüm sex fantezilerinizi bir kenara bırakın ve arkanıza yaslanın . Jean Paul geliyor. Podyumun azizi St. Jean Paul ! Azizesimi demeliydim bilemiyorum. Maskul olan tarzı feminen kılabilmeyi başarabilmiş ama öyle bir çizgide de durmuşki, dahi ile deli misali kısadan hisse araf noktasını somutlaştırarak gözler önüne sermiş ve bütün fetishsel fantezilerinizi doru noktasına çıkardıktan sonra iç gıdıklayıcı bir şekilde alaşağı edebiliyor tabi ki.

Derinlerde hiç ortaya çıkmamış mazojits tavrınızı ortaya çıkaran bu sahne şovu, psikolojinizi darma-duman ediyor sevgılım...

editörnotu: tüm koleksiyonlara göz atın derim.






2 yorum:

Damla Cildir dedi ki...

Amannneeennn Valentino dediğin gibi olursa ve ben o eski Valentino tarzından 1 parça birşey giymeden ölürsem vallaha gözüm açık gider maazallah :D

KeLeBeK dedi ki...

Ben çok beğendim ya bu yazıyı =)
Dru ben bi de twitterda takipte kalıyım =)

Valentino korkusu hepimizin kalbinde =(