Welcome Summer !

İple çeke çeke zar zor getirdiğimiz yazı Kubilay Sakarya ve Me&Designers misyonu önderliğinde geçen hafta kuladıık !


Kutladık derken Elif, Emine, Zülal, Tuna, KKB, Duygu, Burcu, Fatma , Hande, Ecem, Gizem, İpek,  ve nicesi ile beraber sevgili gözlüklü DJ'yimiz eşliğinde kutladık.

Fashion by Pride'ın birbirinden güzel yakaları, özenli çantaları ve Nazlı Ceylan'ın çilek kokulu t-shirtlerini kazanan talihlihlier arasında giremedim. Üzgünüm. Evet Hediye verdik birde. (Kıskançlık belirtileri)


Biliyorsunuz ki twitter'ı aktif olarak kullanıyorum. Blogun ismini söyleyince insanlar anlamıyor. @efegeozden diyince "-ha o sen misin +yeah o benim" oluyorum. Doğu yakasında yaşamıyorum bebeğiim!

Çok mutlu oldum efendim. Gören tanıdı, gören tanıdı. Merhablar merhabalarrr...


Miss Turkey güzeli Çağla aramızdaydı. Bence hep aramızda kalabilirdi yani. Ben saatlerce o güzelliğe bakabilirim yani.


Me&Designers'ın sahibi Demet Hanım. O kadar şeker bir bayan ki ! Ayrıcada yaratıcıda ! Kimsenin aklına gelmez böyle bir konsept oluşturup böyle şirin mi şirin butik açmak. Gelir miydi ?


Hepimiz Ankara'nın biricik ikoncanı Emine Köran pozu ile noktaladık günü. Eğlendik mi ? Cevabı biliyorsunuz zaten.

PS: Evet Fotografların bir çoğunu bloglardan topladım. Bunu ise Tuna Mert'in blogu "modafobik"ten aldım.

PS2:Kubilaya bir kez daha teşekkür etmek isterim. Bizi her fırsatta araya getirip zamanın nasıl geçtiğini unutturuyor
.
PS3: Hediye kazanamadığım için hala ama hala üzgünüm. Bana hediye alın.

PS4: Duygu beni partinin en sevimlisi secmiiş ! duygulostinhercloset

PS5: Tekrardan görüşmek dileği ilee !!!

efegeozden

4 yorum:

alice dedi ki...

emine pozunu kaçırdığıma üzüldüm doğrusuuu! =)

Rania Kelesidou dedi ki...

Lovely photos!

theM.A.D.creationist dedi ki...

Very nice photos!

Follow you! ;)

http://themadcreationist.blogspot.it/

Kisses

Giuseppe

minikkus dedi ki...

aahaha sempatiklik abidesi ilan ediyorum ben de seni:) oturabilirsin çocuum :P