ASF

Ankara Shopping Feste sayılı günler kalmışken bende luzumsuz alacaklar listesi hazırlamakla meşgulum. Tonlarca indirim ve etkinliğin beni beklediğini düşündükçe aklımı kaçırmaktanda korkmuyor değilim hani ! Şehrin hanzolarını unutup güzel geçireceğim 1 ayın beni beklediğini düşününce ucsuz bucaksız hayaller manzumesi karşılıyor beni aklımın içinde.Gereksiz ve luzumsuz harcamandan kaçınMAYACAĞIM 1 ay ! Tadından yenmiyor düşündükçe.



Tabi başka bir merak konusu daha var. Ankaralı moda bloggerları neler yapacak ? Açıkcası bu konu bir muamma ! 30 kişilik festival komisyonu sosyal medyanın hem gücünü kullanmak istiyor hemde sosyal medya kahramanları bloggerları bir köşeye itiyor. Tahminimce... Sosyal medyayı bu güce kavuşturanın en büyük katkısı biz bloggerlar olduğu unutulmamalı. Internet mesafelerin ortadan kalktığı bir ortam. Ki Ankaa gibi sosyal anlamda yeni yeni kıpırdanmaların başladığı ele alınırsa böyle despot bir tavrın sergilenmesi şahsi kanaatimce yanlış. Umarım yüzüm kızarır ve utanırım. Ankara senden tek ricam var. Utandır beni !

3 yorum:

hande ne yapıyor? dedi ki...

hey hey hey! yaşasın shoppingfest:D ben de kaçınmayacağım şahsen:D ilk ayağı antaresteymiş ki kendisi bana çok yakın:) beklemedeyim bakalım neler olacaakkk:D

MadamB Fashion dedi ki...

Bende heycanla istanbuldakini bekliyorum 9 uda baslıyo burdada.
madambfashion.blogspot.com
beklerim bloguma

efegeozden dedi ki...

Bende orada olacağım bakalım neler olacak Hande :)
Takipteyim Madam ! :)