Ankara Shopping Fest - Gala

Hayatımda katıldığım ilk gala denemez ama ilkimi yaşadım denebilir. Gala'nın bir çok eksiği vardı (Ne eksiği vardı acaba? Dansöz !) ama Doutzen Kroes gibi bir VS meleği gelince ortalık cennetlik oldu denebilir. Tabi bir de bizim zombie bloggerlarımız vardı. Onlarda karşıyakadan geldiler.  ( Biziz bildiğin iştee ! )




Bana bundan sonra öfke nöbetleri ve ölüm tehditlerim alabilirim orasını bilemeyiz. 


Soldan sağa : Bu Benim Partim, Alice in Shoppingland, Nlystyle, Bonbon Diyorki, Love From Fashion, Emine Koran, Fashion by Pride  vee G Lounge (Elbise ? )


"Neler oluyor orada?" diye sorarsanız cevaplayacağımı hiç sanmıyorum. Biz çok eğlendik sizde fotografa bakıp bakıp eğlenebilirsiniz. 



Eee 8 Haziranda başlayacak olan Shopping Festte tekrardan görüşmek üzeree ! Belki lunaparktan yazarım, belkide öğle yemeğinden. Belli oluyor sağım solum.


-efegeozden-

1 yorum:

j.d. dedi ki...

Kesinlikle biz çok eğlendik!!!
Bence lunaparktan yaz ayın 8'inde hatta gene şapşirik pozlarımızla postunu süsleyelim :D