PFR.

Hayatın adeleti yok mu diye sorarız bazen... Aslında müthiş bir düzen var. Sadece bakmak ile görmek arasındaki o ince çizgiyi fark edemiyoruz. Zaten anı yaşıyoruz haksız mıyım ? Sanırım değilim. Sence?


Ne diyorduk? Karma. O tanrının kusursuz ellerinden çıkmış, bizim toplumsal normlarımızın tabanı aslında. Bir Versaceniz vardır. Gianni'nin ölümlü ellerinden çıkmış bayık gözlü bir Versace. Dokusu, öpüşü, her şeyi ile farklı. Hissediyorsun, kokluyorsun. İpek ! Ellerinin arasından kayıyor, kayarken törpülenmemiş kavisli tırnaklarına takılıyor, yere düşmesin diye çırpınıyorsun ama nafile... Saten, pamuk, yün hepsine dokunuyorsun, hissediyorsun ve sonunda bulutların üzerindesin ucuyorsun. Ama hiç biri ipeğin verdiği hazzı veremez sana. Bir ipek kumaş ile aşk yaşıyorsun. Fuzulinin aşkı misali. As olan ulaşamamak.


Bende ulaşamıyorum ne yazık ki! Çünki bedeni yok. Çünki sevgisi yok. Çünki sadakati yok. Zaten dolapta da yer yok. Gucci ayakkabılar yalnız, Donna pantolonlar hüzünlü. İnanıyorum. Onların bir duygusu olduğuna inanıyorum. Bir Chanel'i bir  Cavalli ile giydiğiniz zaman madalyonun öteki yüzünü gösteriyorlar. Sizi rezil ediyorlar, vezir değil. (bu lafı çok kullanmaya başladım.Hayırlısı! )

 V. malikanesinde Marc'ın çiçek bahçelerinden, Balmain'nin arenesına haz peşinde koşturuyorsun... Ve bu kadar çılgınlığın asıl sebebi olan Vogue; moda denilen duygu seli düzenbazlığının içinde "tanrılığın" keyfini çıkarırken, hadım edildiğinin farkında bile değildir.Zaten her şey için çok geçtir. 


Çıplaksındır.Bir kan huzmesi yüzünde toplanır. Cildin sanki Versace'ye meydan okurcasına kızarır. Sıcaklık! İçinde hissettiğiniz sıcaklık ise zafer ile hazzın verdiği ender bir duygudur. O kadar kısadır ki... Sizi bıraktığında bulutların aşağısından yere çarparsınız. Baş döndürücü olan ise ne olursa olsun hala yalnız olduğunuzun farkındalığına yeni varmanızdır. Kısacası hala çıplaksınızdır. İstediğin kadar meydan okuyun. O versace seni esir almak zorundadır. Karma böyle ister çünki.
( Resimler biraz MEME'li oldu. İnsanlar da memelidir unutmayın. )



P.S.Valentinomun hazin hikayesini biliyorsunuz.Müjdeler olsun ki artık o jeani kullanamayacağıma karar verdim ve kurtuldum. 

10 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Biraz uçmuşsun ama yakışmışşş :))

Zuhal Varol dedi ki...

yazin cok iyi ve fotograflar gercekten sanat kokuyor.tebrikler

k come karolina dedi ki...

cool!!!



xoxo from rome
K.
kcomekarolina.com

Magendiea M. dedi ki...

Cok iyi yaa bunu herkes anlayamaz tebrik ederim efecim:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Bir önceki postta popolar, bunda memeler, bir dahakini merak ediyorum şahsen :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

Doğanay / Tuğba dedi ki...

kaliteli bir post ve kaliteli fotoğraflar! blogunu çok sevdik, bize de bekleriz :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

 Stil Direktörü  dedi ki...

Efe'm minnoşum kalemini seviyorum kesinlikle adeleti var karma olayına her dem inanırım!
haha meme olayına da bittim öyle valla meme olmasa bizler olmazdık .)

eba design dedi ki...

Yazi bence harika olmusss okumasi cook zevkli ve akici.... Fotolara ayrica bayildiimmmm.....

Laura dedi ki...

BEAUTIFUL POSTS ON YOUR BLOG, VERY INSPIRING! CONGRATULATIONS ON YOUR WORK:)
MAYBE YOU'D LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?
WISH YOU AN AMAZING WEEKEND:)

efegeozden dedi ki...

Queen L teşekkür ederiim. Bilen bilir benim ayaklarım pek yere değmez :)
Zuhal V. Çok teşekkür ederim sevgili Zuhal. Beğenmene gerçekten çok sevindim.
Dear Karolina merci mlle X from E.
Magendiea eğer kendinden bir parça bulduysan ne mutlu bana !
Deniz aslında bunlar sadece obje. Biz tabulaştırıyoruz. Umarım beğenmişsindir. :)
D&T takibe aldım kızlar süpersinizz !
Stildirektoru Uçan memeliye ne denir ? :D
Eba D. sizin için var bunlar efendim :)
Dear Laura merci you like it :)