Mart.

Geciktim özür dilerim. Biliyorsunuz 2 hafta sonra sınav var. Her neyse efendim ben  bu ayın fotografını paylaşmak isterim.Aksilikler aldı başını gitti bu ay. Işığın azizliğinden tutun, yürürken fort fort ses çıkaran Salvatorelerime, kemer olmasına rağmen! düşen pantalonumdan, elektrik sistemindeki aksaklılara kadar beni çıldırtma noktasına kadar getirip son anda döndüren bir çekim olsada Xtina'nın Express'i eşliğinde çok eğlenceli oldu.


Ayakkabı - Salvatore Ferragamo
Pantolon - Beymen Club
T-shirt - Etro (old)

1 yorum:

Damla Cildir dedi ki...

Yazilarin ve tarzin çok hosuma gittim fakat ce qui m'intrigue le plus comment ça se fait que t'est un mélange français-turque?? Ayrica anladigim kadariyla fransiz stiline baya hakimsin ve buunu yazilarinla cok guzel bir araya getirmissin. Gercekten cok hosuma gitti. Fakat merak ettigim bir kac birsey daha var onlari da fb'tan konusuruz artik simdilik optum. :*