Kıç Askısı !

İnsanları anlamakta güçlük çekiyorum açıkcası. Sokakta yürüyorum. Hava gayet güzel. İş bitmiş dersler bitmiş kafam rahat derken... Aaa böyle bir popo gördüm sanki diyorum. Popo ama pantolunun portmantoluğunu yapıyor o derece! Sanki o kıçta özel bir askı varda o pantolonun öyle durmasını sağlıyor. Pantolon  içler acısı. Proporsyona geçmiyorum bile zaten berbat. Tarz yok, styling yok başlı başına bir rezillik baş yapıtı.

Hele o şalvar paçalar ! Bir kot pantolon alıyorsunuz ve ağ kısmı diz kapaklarınız ile aynı hizada. O kadar boşluk var ki içeride apışaranız ayrı bir atmosfer oluşturmuş hücreleriniz katabolizmaya ugramış, deriniz oksijensiz solunum yapmaya başlamış. O biçim yani !


Daha zıttı ise o skinny pantolonlar ! Adamda Hadise'deki bacağın 5 katı var. Ona rağmen skiny giyiyor, yetmezmiş gibide o düşük bel pantolonu bel boşluğuna kaddar çekiyor... Tanrım ! Gözlerimi kapatıp acı içerisinde yerde kıvaranıyorum. Arkadan bakınca tanga giymiş gibi oluyorsunuz beyler inanın bana. Önden bahsetmek bile istemiyorum zaten felaket, zaten feci sevgılım. HAMMMLEETT! diye bağırasım geliyor ve en sonunda "Sen turkiyenin en şik kedını deilsin. Bu yuzden bızımla deilsin" demiyor muyum ? Diyorum tabiki....


Her zaman söylerim yine söylüyorum. Okay düzgün bir fiziğiniz varsa skinny pantolon giyersiniz zaten. Ama bu pantolonlar bir trendsetter oluşumu. Yani sizi rezilde eder vezirde ! Dar bir pantolon giydiğiniz zaman kullanacağınız materyaller kısıtlı.

Öteki türlü bir Femme Fatale izlenimi veriyorsunuz. Kısacası yürüyen gay bar gibisiniz. Bir stilettolarınız eksik." Sen gonuşuyon da ne giyiyon gardaş söylede bilek?" diyenlerdenseniz, bende skinny giyiyorum ve böyle kullanıyorum.(Bu resimdeki gibi değil !) Renk renk boy boy skinnym yok. Açıkcası rahatta değiller. Eşofmanı herşeye tercih ederim. Tabi belli başlı organizasyonlar dışında. Her şeyin bir jargonu var.


















7 yorum:

Lucía dedi ki...

lovely blog!!

www.sweetvictim.blogspot.com

Mesmerize dedi ki...

great pants! and so good outfits:)

 Stil Direktörü  dedi ki...

hha bizim kolejde tombiş Selim vardı donu gözükmesin diye takardı canım ya bilseydi moda olacağını o zamanlar cool Selim diye gezerdi .) Ben böyle modanın ta içine .)

Zeynep dedi ki...

hahaha
kirize girdim yaa
ellerine agzina saglikk =)
hahahahhaha
vallah sonuna kadarda haklisin!


Zeynep

Zeynnepp.blogspot.com

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Allahım bir oğlum olmadığı için yatıp kalkıp şükrediyorum!

efegeozden dedi ki...

Lucia and Mesmerize thanx you cheers for Turquie
Zeynep aa gerçekten mi ? Bak bende mutlu oldu eheh :D
Eda vallahi askılar daimi modaydı giymesini bilmek lazım :P Ahaha
Alışveriş Danışmanı bence çok yalnış bir kanı. Ama senin düşüncen ben bilemem yani. Sevgiler. :)

j.d. dedi ki...

Yazdıklarında sonuna kadar haklısın.. Hele o sondaki amcanın fotoğrafını gördükten sonra ne demek istediğini anlamalı herkes :D :D