Tout est Nouveau !

Bu bu yılın ilk postu. Evet biliyorum sizi salak yerine koymuyorumda aa lütfen. Öncelikle şunu söyliyeyim VDLM kurucu başkanı olarak bu postu okunmaya açıyorum . Prosüdürleri geçtikten sonra gündemi önem sırası ile açıklıyorum;
1-)Yeni yıl yeni umutlar.
2-)Yeni yıl sil baştan dolaplar.
3-)Yeni yıl yeni Vogue.
Gündem başlıklarını belirtikten sonraaa sanırım toplantımızın ilk gündemini açıyorum. Baam !



1-) Yeni Yıl, Yeni Umutlar...


Bu gün bildiğiniz üzere Cuma. İnsanlar bu harika son iş günün tadını çıkarır, akşam için planlar yapar, öğlen yemeğine çıkar falan filan. Ben mi ? Ben ıı cıık hiç birini yapmadım. Yemedim, içmedim sanki her gelene 200'lük banknot dağıtıyorlarmış gibi gittim bankaya, saatlerce sıra bekledim vee nihayi olarak Ygs harcımı yatırdım. Akşam için tek programım için ise ceza sorularımı çözmek. Efe, denemeler ve ygs ayrılmaz 3'lüsü olarak biz bu akşam mekan olarak ceviz masayı tercih edeceğiz. Canlı müzik olarakda masa lambası... Oh mis.

İçinizi karartmadan bir kaç şey daha söylemek istiyorum. Soru tiplerini incelemek için geçmiş yılların ygs kitapçıklarını aldım. Tabikide hepimizin amacı üniversiteyi kazanmak, düzgün meslekler falan filan. Ama kitapçığı çözmeye devam ettikçe bu sınavın, insanın tüm hayatını değiştirdiğini, bir umut kapısı olduğunu fark ettim. Eveet biliyorum bunların moda ile hiç alakası yok. Bir bağdaşıda yok moda ile... Ama modanın kendi bünyesinde nitelikli eleman aradığını biliyorsunuz tabikide ! Evet ebeveyn "moda" bağladım. Ama şurası var ki ben bu yıldan fazlası ile umutluyum.






2-)Yeni Yıl, Sil Baştan Dolaplar... 


Hep last friday nightdaki gibi bir cuma gecesi geçirmek istedim. Ama bu perşembeye nasip olacakmış oda farklı bir ironi tabii ! Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere 5 Ocak tüm Ispanyol markaların indirime girdiği gün.

Zara, Bershka, Massimo Dutti, Mango ve daha nice marka geçen hafta perşembe itibari ile IN-DI-RIM-DE !!! Yanlış duymadınız. Yalnız indirim diyip tüm reyonları aç gözlü sonradan görme sosyetik-aristokrat geçinip ucuz mahalle paçozlarından farkı olmayan kadınlar gibi davranıp ihtiyacınız olmayan parçaları almayınız. İrlandalı! Alışveriş Cini derki "indirim = geleceğe yatırım olmalı". Çok da haklı. İndirim sizin karlı çıkabileceğiniz bir fiil haline gelmeli. Dayak yemiş gibi bir hal almamalı yüzünüz ay sonunda.


Mesela ben bu ay faturalarımı nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum. Benim yüz halim dayak yemişi bırak, üzerimden deve kervanı geçmiş gibi bir hal alıyor. Durum o derece vahim yani. Ben ettim siz etmeyin a dostlar.

Not: Zaranın, indirimde olmayan yeni koleksiyonu bir hayli güzel. Ankara Cepa H&M ise perşembe pazarından hallice. Belkide yılbaşı olduğu için bu kadar vahimdir. O kısmını ben bilemeyeceğim.

3-)Yeni Yıl, Yeni Vogue !

(Lara Stone by Mert-Marcus for Vogue - Paris)
 
Bilirsiniz benim Vogue aşkım dillere destandır. (Bilmiyorsanızda şimdi öğrendiniz). Kendimce yorum yapardım. Yazardım sağa sola. Kalır giderdi. Geçen gün (aylar önce) Çağatay odamı karıştırırken "Bunlar ne Efe?" demez mi ! Bende "eeuu"larla yetinmek zorunda kaldım. Ve her ay yazdığım yorumları Vogue göndermem için ikna etti. Tabii beni Vogue konusunda gazlayan bir isimde Emre var.



Bende yaptığım Aralık ayı hakkındaki yorumu Vogue göndermiştim. Sevgili Seda (Domaniç) benim si bemolden hallice çatlak çıkan sesimi dumuş olacak ki bu ay Vogue okuyucu yorumlarında gördüm kendimi. Sevindirik oldum. Bu ay kapağa yine bayıldım. Yine yazarım siz merak etmeyiin . :P















 Ayrıca bunu dinlemeden duramıyorum.


Unless I could have one more chance to prove, dear...


efegeozden

9 yorum:

modarella dedi ki...

Ne eglenceli yaziyorsun sen !! Kalemine kuvvet ! :)

efegeozden dedi ki...

Hihihi teşekkürleer !

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

"İrlandalı Alışveriş Cini" kısmı sanki "ünlü düşünür" havasında olmuş haha :) Sevdim, eğlenceli bir yazı olmuş :)

NİMO =) dedi ki...

Cooook eglendim :)
Tum dileklerinin gercekle$mesi ile :)

efegeozden dedi ki...

Aa lütfen sen ünlü alışveriş düşünürüsüün ! :D

efegeozden dedi ki...

Hiii Ceren'nimooo ! Teşekkür ederim ! :)

magendiea dedi ki...

efecim yeni keşiflerimden birisin ne güzel yazmışsın keyifle okudum:) bu aşkla kesinlikle çok iyi yerlerde olucağına inanıyorum:) umarım 2012 sana istediklerini getirir:)

efegeozden dedi ki...

Sevgili Magendiea dileklerin için çok çok çok teşekkür ederim. Umarım keyifle okursun yazılarımıı :)

White List dedi ki...

Brilliant blog!!! Fantastic post! You're pretty fantastic! :-) Have a great week!

the-white-list.blogspot.com