My rules in my Boxer !


Aslında ay başı geldiği zaman deli gibi dergi alır okurum. Bu bilindik bir şey. Ama bu ay Boxer dergisi vardı listede. Aslında farklıydı kapak. Tanıdık bir yüz vardı. Görür görmez fark edip "Aaa ! Mısra değil mi bu?" dedim. Mısra, Boxer ve Evos Angels dergilerinin moda editörü ve Versetto Fashion  blogunun sahibesi. Bir farklılık yapmışlar, bizim güzel Mısra'mız çok afedersiniz ama "seksi" bir hatuna dönüşmüş, harika bir kapak kızı olmuş. Açıkcası pek beğendim.Pek değil abi ben baya baya beğendim yani. Abimle biz bir yanda dergi bir yanda bakışıyoruz günlerdir. Her neyse... Haftaya görüşürüz. Ya da yarın, bilemiyorum! Bomba gibi dönücem. Öptüm.

Alın bakında gözünüz açılsın.

efegeozden

6 yorum:

hera dedi ki...

Editörler de spikerler gibi oturdukları masaların arkasından ciddi çizgileriyle tanınıyorlar. Oysa onlar da yayınladıkları modeller gibi güzel ve seksi çıkabilirler karşımıza. Bir kez daha görmüş olduk.

Christina'nın son göz alıcı hallerinden, hala öyle olmasını arzu ederdim.

efegeozden dedi ki...

Xtina ne yazıkki kafayı yedi... Kesinlikle ! Mısra bu tabuyu yıkanlardan birisi oldu! :)

Mısra S♥ dedi ki...

Teşekkür ederim:)) Yıkılması gereken sanırım daha fazla tabu var ve bunu birlikte yıkıcaz. Bu yorumlarla destekler ile...

efegeozden dedi ki...

Bu büyük bir tabu Mısra. Yıkmak kolaydır. Bilirsin.. :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

hera ne guxel yazmış

mısra yıkmak ne kelıme yerle bir eder tozu kalkmaz olur :)

hak edıyosun guzellık
benım diyen kadına toz attırısın ve artık bence outfit falan da yapmaı
bilmiyorum efe sen ne dersin :)

efegeozden dedi ki...

Mısra, bence international falan olmalı. Seda, Voguea kapak olsa ne oluru düşündüm ben bundan sonra. Vallahi Mısra süpersin. Haksız mıyım? Değilim.