Miu-David-Mia-Ilkbahar ve Yaz !



Yaz'ı yerinden oynatıp temellerinden sarsmak için geliyorlar. Miu Miu bu yıl ilkbahar-yaz'a bomba gibi geliyor. Reklam yüzü ise güzeller güzeli Mia Wasikowska ! Fotograflar ise David Sims'e ait.



Kuralları yıkıp, farklı ve belirsiz bir reklam konsepti içine bürünen Sims, Miu Miu'nun sahip olduğu madolyonun öteki yüzünü gözler önüne seriyor.




















Karelerde zamanla dans eden David'in en büyük kozu ise Mia! Zarafeti ve güzelliği ile Mia, Helenistik dönem içinden fırlayıp gelen bir Afrodit misali. Miu Miu'lu bir Afrodit. Zeus'u kıskandıracak kadar harika...

5 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Fotoğraflar baya başarılı olmuş Miu Mİu zaten hep öyle:)
madambfashion.blogspot.com

Zulal Ates dedi ki...

canım cok hos olmus bu gorseller icimi actı

magendiea dedi ki...

Mia cok cok guzel gozukuo:) oh su sn icim acildi renk renk bi koleksiyon olmus:)

 Stil Direktörü  dedi ki...

MM kafası iyidir ama ben sevmedim sevmiyorum abicim bu tarz hareketleri yaşlı giyimleri zaten yaş alınca paso böyle giyinirsin ama genel olarak tavrım bu tarz giyinenlere...

efegeozden dedi ki...

Hiii görseller benimde içimi açtı ya. Harikalar ben cok beğendim ! :)
Eda biliyorum sen Versace'cisin ! :D