L'histoire d'une Chaussure -1

Merhaba yine ben. Nasıl yani ? Özlediniz mi ? Haa tamam bende özlediniz sanmıştım. Merak ettiyseniz sorun yok o zaman. Bu gün nelerim var ? Aslında elimde pek kayda değer bir şey yo... Aslında var ! Size (hatırlar mısınız bilmiyorum) topuklu ayakkabılar konusunda sorular yağdırıp üstüne birde sizi ankete katılmaya zorlamıştım hatırladınız mı ? Hah şimdi bayanların neden topuklu giydiğini öğrendim.Sanırım. Ama derine inmek istiyorum ben. Böyle derinlere dalmak mideyeler aram istiyorum derkeen ufak anketimin sonucundan birkaç Blogger'a ayakkabılar hakkındaki düşüncelerini sordum. Tanrım ! Tam bir topuklu ayakkabı müptelası olduklarını anladım. Merak ediyorusnuz değil mi ? O zaman ne duruyorum ki!

İlk isim Bayan Mor. Yani Ada !
Sordum Ada'ya dedim ki "Bu upuzun topuklar senin için ne ifade ediyor yahu ?"

Ada:Sansim olsa her gun topuklu ayakkabi giyebilecek kadar mazosist bir insanim ben. Ilk paris yolculugumda, kaldirimlari topuklularimla eskitmistim, sirf biraz daha Parizyen hissedebiliyim diye. Bazen indirim zamaninda eve elimde topuklu ayakkabilarla dondugumu farkederim, onlari senede uc kere giyecegimi bile bile :) Bu aliskanligimi duzelte durayim, iste en sevdigim topuklularimdan biri.. Aslinda bebeklerim arasinda secim yapmam ama bu sezon favorilerim bu sik makosen topuklular!

Woouw ! Harikaymış. Ayakkabılar ? Ada ? Orda mısın ? Aa gitmiş. Yani hat kesilmiş yani.

Bir sonraki ismimiz ise Alışveriş Cini. Yani Irlandalı Moda düşünürü :O  !
-Cin naber ?
+Harikayım Efe !Sen nasılsın ?
-Gayet iyi. Cin sana bir şey sormak istiyorum topuklu ayakkabılar senin için ne ifade ediyor ?,


+Topuklu ayakkabılara olan düşkünlüğümü herkes biliyor sanırım. Bir kıyafeti gerçekten kıyafet yapan, ayakkabıdır hatta topuklu ayakkabıdır diye düşünüyorum. Bence onlar moda dünyasının en önemli buluşu! Her eve bol bol lazım:)
-Eyvah ! İndirimde almamız lazım değil mi hani bu "bol bol" kavramından ? Cin ? 



Sıradaki ve son konuğum. Hayır tabikide dizide beklenen geniiş bir kitle var. Yahu bi durun sabırlı olun ! 3'er 3'er gidiyorum. Alfaabetik sıraya göre anladın mı ? Eve Sırada ki konuğum. Evet? Reji... Ne, nasıl ya... Evet sevgili izleyiciler. Teknik aksaklıklardan dolayı 3. konuğum gelemiyor. Çünki mail adresime ulaşamıyorum.Ne kadar harika değil mi ! Haftaya yeniden beraber olmak dileği ile öptüm.


 
Gecikmeler için özür diliyorum.

efegeozden

4 yorum:

modarella dedi ki...

Topuklu ayakkabi mi!!! Soyle diyebilirim ki; ayak tarak kemigimdeki bir sorundan dolayi son iki haftadir isyerindr topuklu ayakkabi giyemiyorum. Ne hissettigime gelince, sanki giydigim hicbirsey bana yakismiyormus gibi geliyor. Yani cogu zaman kendini iyi hissetmenin anahtar parcasidir kendileri :)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bu yazı dizisini tuttum ben! devam devam...

efegeozden dedi ki...

Voouv bunun psikolojik etkileride varmış, bilmiyordum :O
Sağol rengoo :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

çılgınsın saksısın seviyorum deli hallerini .)