Yılbaşı, Ozguven ve Topuklar

Geçen gün avare avare dolaşırken kadınlarda olan farklı bir şeyi fark ettim. Topuklu ayakkabılar ! Hayır tabikide topuklu ayakkabıları yeni farketmedim ama diğerlerinden farklı bir şey vardı, farklılık yaratıyordu. O anda fark ettim ki kadınların daha dik daha kendinden emin... derken bir anda tepemde bir ışık yandı !


ÖZGÜVEN tabikide ! Diğer insanlardan uzun olma hissi (1.89'un üzerindekileri pas geçiyorum. Çünki 1,75'lik ablalar 18 pont topuklu giyebiliyor evet evet.... ) yürürken çıkardığı ses, insanların yürüken ona bakması vs. vs. daha çok şey sıralayabilirim. İnsanı farklı hissettiriyor. Bu da kadınların suratına yansıyor haliyle. Benim tez sorum ise şu : "Kadınlar neden topuklu ayakkabı giyerler" Sizden bunun cevabını blogdaki ankete katılarak ve bana yardımcı olarak cevaplamanızı istesem ha nasıl olur ? Hem yılbaşına ben ... Aa bi kaç gün sonra yıl başı değil mi ! Uslu bir çocuk olursanız Noel baba sizi ziyarete gelebilir ! Ho ho ho ! (Bu aslında ha ha ha olmalıydı.Noel baba mevzusuna hiç girmeyelim abi ya)



Haa unutmadan. Blogsfer'in Noel annesi Stil Direktörü yine hediyeler dağıtıyoor !
Yarışmalara katılmak ve birbirinden güzel yılbaşı hediyeleri kazanmak istiyorsanız heeemeen tıklayın bakalım !



Cıngıls beels cıngıls beels lililay lolo hohoho.


efegeozden

6 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Çok haklısın topuklu kadında özgüven yaratır :)

madambfashion.blogspot.com

efegeozden dedi ki...

Değil mii ! Artırıyor özgüveni daha emin oluyor kadınlar kendinden. :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

şimdi bebişim benim oyum son şıkka, içimde hiçbi fesatlık olmadan tamamen sevdiğim için giyiyorum, boyum çok şükür standart Türk kadınının bayaa bi üstünde ;) e kimseyi ayartmak gibi bi amacım da yok :)) başka bi bakış açısı için bu link var elimde: http://trendpinari.blogspot.com/2010/10/manolo-blahnik-ve-evlilik.html

ne kadar doğru bilemem denemek lazım ;) ayrıca bacakları güzel gösterdiği kadar, kıvırtmak için ekstra bi çaba harcamak gerekmediğinden bi taşla bikaç kuş vurabilirsiniz :)) pazar gecesi bu keyifli yazı için öpücükler balım ;)

NİMO =) dedi ki...

Hmmm !
Benim icin topuklu cok onemli, olmazsa olmaz degil cunku zaten 1.75 boyum var :) aramizda kalsin birde sevgilim benden 3 cm uzun sadece bu nedenle giyemiyorum :)
Topuklu kadinlarin bacak boylarini uzattigi icin, di$ilik kattigina inaniliyor ! Bence tamamen ne du$unursen o meselesi ;)

efegeozden dedi ki...

Ahaha Pınar güldüm, hatta yorum bile attık ;)

Aaa benden uzunsun seen ! :D Cereeen !

Yeşim dedi ki...

Daha şık görünmek için giyiyorum. Topuklu ayakkabının bambaşka bir havası olduğu yadsınamaz. Feminen bir görünüm için gerekli bence ;)