Eylülden Kalanlar


Aslında benim için 4 Italyan isim vardır.
 -Guccio
-Donetella
-Muccia
-Dominic...
Hepsini izledim güzeldi. Hele Gucci bu sene öncü falan olmalı. Harika doreler, siyahlar mükemmel paça detayları vs. vs. Merak ediyorsun. Biliyorum. Haydi gel abla kalmasın Milan yolcusu !
 . . .


Aslında oturup sizinle beraber ortaya çıkan koleksiyonları tartışmak için yazmaya başlamıştım. Ancak Chanel'in PFW yaptıklarını görünce herşeyi silip bütün bir postu ona ayırmaya karar verdim.

Chanel


Defile sizi alıp Karl'ın ütopik dünyasına götürüveriyor. Ücretsiz olan bu yolculuğun bedeli ise platonik Chanel aşkı. O harika beyaz, siyah, pudra pembesi ve nice renkte kumaşlar, kocaman podyum, mükkemmelin ötesi hazırlanmış kareografi ve nicesi Karl'ın karamsar, barok, renkli, aydınlık ve saysayamadığım odalı hayal evine götürüyor. Sayısız odası olan Karl'ın hayal evi . . . Yazı anımsatan " ben bir yaz koleksiyonuyum" diye bas bas bağıran (uslu bir çocuk olursanız sizide Karl amcanıza götürürüm) bir beden bu ! Aslında size Versace'yi met etmeyi düşünüyordum. Ama kalbimi kazanan yine Chanel oldu. Versace'den de vazgeçemem tabii..



Chanel'in avantajı büyük bir podyuma sahip olması değil. Ancak o podyum sizi büyülemiyorsa hemen moda ile uğraşmayı bırakın. Eğer sizi Poseidon'un ininde hissettirmiyorsa sizin kreatif zekanız yok demektir. İstiridyenin içinden çıkan kadın ise ayrı bir espiri ve hayrınlık konusu tabii. Ben lafı çok uzatmayım. 15 dakikanızı ayırın ve Karl'ın evine sööyle bir uzaktan bakıverin.




Not: Donatella'nın yaz için hazırladığı koleksiyon ise Karl ile karşılaştırılamaz ama yaptığı sey Gianni Versace öldüğünden beri atölyeden çıkardığı en iyi koleksiyondu diyebilirim. Muccia ise tamamı ile batık durumda. Yaptığı sey moda değil rezillik. Bence kendine yeni bir tasarımcı aramaya başlamalı. Gucci ise bu yılın en iyisiydi MFW'de. Kullandığı renkler her ne kadar yaza dair olmasada, detalara inmek bile Gucci için bir başarıdır bence. Hemde kendi çizgisinden şaşmadan. LFW'de ise Burberry kabuk değiştirmiş. Ama ekoselerden vazgeçememiş orası ayrı tabii. Bence bu sene favori cantalar Hermes olmalı. Hemde timsah derisi. Aa timsah demişken Lacoste'un yeni tasarımcısı markanın ağızına sıcacak gibi. Bakalım neler göreceğiz.


Bu da kızımız Donatella. 


Bakın bu da güzeldi. Bunuda izleyin.Kaçırmayın derim. 






sevgilerle.efegeozden

5 yorum:

Loves From Fashion dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Ben Chanel'in podyumuna hayran kalıyorum her yıl. Resmen ayrı bi dünyada takılıyo Karl :D Versace'i bu sezon ben de begendim , ve de Luis Vuitton'u hiç sevmedim =)

www.lovesfromfashion.com

Emre Sekspeer dedi ki...

Senin ki (Şahhhaane değil) mükemmeel

efegeozden dedi ki...

Teşekürler börekler. :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

oha ya harbiden sıkı bi post bu ayrıca seçimler on puan otur .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

bi de header ve söz süper