Önyargı Parçalanması - C. Ipekçi

Geçen c.tesi aslında benim için harika bir gündü. 250 manken, 2069 metre ve ön yargıları kıran adam Cemil İpekçi... Hiç bi b5k anlamadınız değil mi ?  Durun açıklıyayım.

17 Eylül 2011 - Cumartesi \ Kentpark AVM
Elif: Efecim burada yer yok ben Kentpark'ın otopakına gidiyorum garaj girşinde buluşalım. 
E: Ha ? Ne ? Tamam ben Cepa'nın önüne çıkıyorum oraya gel istersen ?
Elif: Efecim şu anda yer bulamıyorum sen garaj çıkışına gel.
E: Tamam canım ben Kentpark'ın önüne geliyorum.
...
Bunun gibi 50 tane telefon konuşmasından sonra sounda Elif ile buluşabildik ! Gerçekten çok zorlandık ama !  Bir kalabalık bir kalabalık ! H&M açılışı, defile zart zurt derken tüm ankaranın yarısından fazlası oradaydı canısı. Öyle böyle değil yani. Ha birde sıcak ! Mikail ocağı altını acık unuttu diye düşünürken,  yaratıcı akıl sahibi Pride ne hikmet ise (hangi hissiyat ile bunu dedi bilmiyorum) "Ya yürü bu sıcakta beynimiz buharlaşacağına şurada bişiler içelim" dedi ve beni harvey nichols brasserie oturttu. Şööyle bir etrafa bakıp Kürşatı ararken... Aa ne görelim mankenler yandaki plazanın kapısından dışarıya çıkıyorlar. Oturduk, soda kola mola yola bora (ne sacmalıyorum ben ? ) derken defile başladı. 250 manken podyumda tepinirken bizde fotoğraf çektik tabii.






Giydirdikleri mankenleri dışarıya tekmeleyen kulis ekibinin yarattığı bu görüntü için teşekkür ederim. İnsanların beyninin sulanabilitesi olduğu bir ortamda şu görüntüleri bizeden saklamadılar.

 


O sıcakta şu mankeni görünce yeminlen içim acıdı biliyor musunuz ? Yazık... :D


 Cemil İpekçi'nin erkelerinden biri. Gömlek üzerine baya bir muhabet ettik. Ayakkabılar şahane falan yani.


Tabii topuklu giyen arkadasın çoraplarına diyecek söz bulamıyorum. Midem bulandı. Ayy !



En beğendim ikililerden falan herhalde. Yanlız kürklü arkadas bayıldı bayılacaktı sıcaktan. Hatta bir ara bizim yanımıza bile oturdu. Kısa bir sohbet bile ettik.


Kırmızılı arkadasa kırmızı çok yakışmış kanaatimce. Sanki kişiliğini yansıtmış gibiydi. Öteki hakkında sakın yorum falan yaptırmayın bana ! :D


Pozlama feci biliyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım....


Bu bayanlarda çok tatlıydı. Diğerleri gibi gudubet çıkmadı en azından. :D


Vee yine Cemil İpekçi !Çalıştığı detaylar, desenler, kalıplar, say say bitmez... Ben çok beğendim açıkcası.


Bu kuğulu t-shirt Perlinaydı galiba. Aşmış Perlina bu sene.

Defilenin başmasına 5 dk var. Ama geldiğimden beri mankenleri paylıyor bu arkadaş. Beni bile korkuttu yahu.


O sıcakta kafasını taktı onunla yürüdü. Hatta bi ara bayılacak sandık. Maşallah yani ! Siyahlı güzel seni ayakta alkışlıyorum. Bebeğimsin.





Cemil İpekçi hepimize ön yargılarınızı kırın dedi. Ya da bana dedi bilemicemde ben çok farklı buldum açıkcası.


Veee defile başlar... Karmaa karma dığt dığt...


Tek tek oturup eleştirmicem. Dilime yazık be aa :D

İçlerinde en çok anlamakta güçlük çekltiğim arkadaşım buydu galiba. Elvis falan sanıyordu kendini. Ama ne edası vardı ne de havası. Kısaca zort.

 

Yaklaşık 70 tane resim çekmişim. Eleye eleye koyuyorum resimleri. Varoşcanlar bile var. Beğendiklerimi falan koyuyorum işte canıım. Anlayış lütfen.


Bu kırmızı kafalı arkadasında farklı bir havası vardı yani. Mankenler arasında en RENKLI olandı diyebilirim. (Kırmızı takım elbiseli beyefendi hariç)



Detaylar, detaytar, detaylaaar... En çok hoşuma giden bu bacaklar. Bence ben shakespeare'ın beden bulmuş haliyim.


"Polocu kalmasın!" gibi bir halleri vardı. Polo'nun bir oyun oldugundan bence bi haberlerdi. Elindeki sopaları golf sopası sandıklarına iddaya girerim.



 Cemil İpekçi'nin erkek modelleri diğer erkek modellerden daha iyilerdi. İddaya bundada varım. Nesine ?



Biraz dikkatli bakıp detaylara inersek kişinin iç dünyasına bile inebiliriz. Unutmayın ! Ön yargılarınızı yıkın !





 Evet arkadaki erkek model ne giymiş falan olun diye koydum. Varroş musun bebeğim ?



Ben en çok bunu beğendim. Arkadakide ayrı bir komplike olmuş.


Defilenin başından beri bu amcayı ( ne desem bilemedim ) doğru düzgün cekmeyi calısıyordum. Elif başarmış. Teşekür edeyim. :D ( Yukarıda çekmişim.Farkındalık )


Ortadaki arkadaş yabancımı çözemedim yani. Bilen varmı ? Bileni arıyorumm gören söylesiinn...


 2 resmede dikkatli bakmanızı istiyorum. Bence cok hoş yani. "Fiyasko faciya ay iğrenc" diyenler olmuştu. IMA'nın kapısının önünden geçme bence sen.



Üüüsküdara giderikeen aldıda bir yağmuurr dırırırırıımm...

 Eliiiff !!! Bakın biriciğim Elif boş durmamış benim yapmam gerekeni o yapmış. Allah razı olsun beni büyük bir yükten aldı çekti çıkardı. Çok kasılıyorum ben onların yanında. Elim ayağım titriyor.


Bas bas bağırıyorum. Bilmem neremi yırtıyorum. DETAAY !!! Yok böylesi.Bence.


En öndeki defile başlamadan çakmak istemişti. İstedikten sonra ben yerlerdeyim tabi. Sormayın abiler ablalar sormayın...


Bu zavallım ne anlatmaya calışıyor bilmiyorum ama hatunum cok güzelsin ya !

 Camdan görünüyorum.




Camdan görünmüyorum.


Camdan görünmüyorum - 2  hatun çok güzelsin !


Farklı açılardan.








 Leylim leey tey tey...


Defile biter. Ee bizde kulise gideriz tabii. Bakmayın öyle gözüme masum köpek yavrusu gibi. Yürüyün haydi birlikte gidiyoruz !

Kulise girince bize ilk kareyi Yasin Soy - Remziye Öztoprak - Oya Hanım verdi.





 Basının ilgisi büyüktü. Sıkıntıdan patladık basının çıkmasını beklerken. Adamı bunalttılar aa sinirlendim bak.

 Bir aile fotoğrafı gibi olmuş. Aman sıkıldım çekilin yahu !




Elif benden önce davrandı tabii. Hadi bakalım öyle olsun patron. :D Ayrıca Elif'in size söylemek isteği ufak bir not var. Tık tık efeeendim.


Saatlerdir bunun için beklediğim kare. Hiç bakmayın bu adama dıştan. Yıkın şu salak sacma tabularınızı, ön yargılarınızı. İnsanları yerli yersiz, gereksiz sözlerle karalamayın, üzmeyin, yıpratmayın. O çok farklı biri. Komik, başarılı ve Türkiye'ye 3-5 gömlek üstün bir insan o ! Köklü ve başarı dolu bir öz geçmişe sahip. Bu adamı eleştiren bir çok kişi tırnağı bile değil. Ve bu adam bu ülkede bu kadar tepki çekmesine rağmen hiç sizin bilmediğiniz bir ton hayır işi yapıyor. Aynı Tarkan misali... Yıkın ön yargılarınızı modanın peygamberleri ! Siz hiç birşeysiniz.



Aaa bundan süper Runaway müziği olur.



Tekrardan söylüyorum. Ön yargılarınızı yıkın !

efegeozden.


10 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

çok beğendim bu postu ahaah:) ama nasıl kasılmışsın poz verirken,kıyamam sana:))

Loves From Fashion dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hande ne yapıyor? dedi ki...

Süper bi post olmuş:) O kalabalıkta park yeri bulmaya çalışanlardan biri de bendim mesela:) Fotolar harika. Bi tane arkadaşım da var aralarında hatta tıpkı yazdığın gibi çok da şekerdir:)
Önyargı konusuna tamamen katılıyorum... Şekilcilikten uzak bi yaşam süper olmaz mıydı!
Sevgilerrr Handee

Sanemiko dedi ki...

"Türkiye'ye 3-5 gömlek üstün bir insan o ! " bu cumlene kelimesi kelimesine katılıyorum bence müthiş ve inanılmaz kültürlü dopdolu bir insan cemil ipekçi ayrıca bana çok da sempatik geliyor:)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

Allah cezanı vermesin geberdim gülmekten :)) bileni arıyomuş, yanında olm kız kapsana, gittikten sonra aklı başına geliyo ;)

Rendastyle dedi ki...

ellerine sağlık efecan çok beğendim postu:)

pride dedi ki...

Gulmekten oldum,bittim,koptum caniminici;) Benim icin yorucu bir gunu bu kadar guzel betimlemen bir harika;)
İste sorun da burada...Biz milletce kimseyi tanimadan onyargilar ile yaklasiyoruz. Sen de Cemil Bey'i tanima firsai bulmasaydin belki diger moda peygamberleri gibi yorum yapacaktin;) Hakikaten herseyden once insan otesi bir kisi o;) Bir cogumuzun olamadigi kadar mutevazi ve insan sevgisine sahip!Kendimi gercekten cok sansli hissediyorum onu tanidigim ve yaninda olma sansi yakaladigim icin;)Eeee sira sende artik su okulu bitir de gel ;) Planlar dahilinde onumuzde upuzun ve cok acik bir yol var biliyorsun.Seni cok seviyorum cunku sen yasina ragmen inanilmaz olgun dusunen,cizgisini asla bozmayan bir insansin!opuyorum seni kocaman;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Acınmayacak gibi mi? Elif ve sen hariç damacana geçir gel hesabı kardeşim sokarım ben böyle modaya. Cİ'nin de hali zor al bunları adam et valla ya sabır!

efegeozden dedi ki...

-Rengaregoo ya canım biraz kasıldım napalım bu da böyle olmuş ahah :D
-Dalgalanmışda durulmuş bence o Kubilay. :D
-İnsanları karalamaktan başka hiç bir şey yapmıyoruz. Takdir bekleyen insanlara hakaret ediyoruz Handecim. Yazık bence.
-Sanemim hah ağızına bal çalayım süper dedin !
-Renda böreğim teşekür ederim. :)

efegeozden dedi ki...

-Pride yoluma ışık tutan insan*2'sin sen bunu biliyorsun. Ama decvamlı hatırlatmak istiyorum. Bilinçaltında yer edinsin diye :P Ben pride şansına sahip olduğum için pek şanslıyım.
-Stil Direktoru 2. annem sana katılıyorum adamda müthiş bir sabır var bencedeee :*