Nombre de Septembre - VDLM

Aslında cok yorgunum. Sırf sizin için yazıyorum Kıymetimi bilin ha ! Sizle bir kaç gün öncesine gidelim. Bakmayın öyle e hadii !!

13 Eylül Salı - Jw Marriott Hotel

Bilindiğiniz üzere ben IFW'e gitmedim. (Hey gençler adıma davetiye vardı yani onuda mı çekip twittera koyayım ha ?) Evet. Biliyorum ama bunu kaçıramazdım heralde. Kesinlikle gitmeliyim diye düşünrken gökten 3 davetiye düştü. (aslıdan 5) Biri bana, biri Elif' e diğeride Emineye." Biz gideriz açılış gecesine hey hey !" Bu cümleleri kurmayı çok isterdim. Ama tan bir fiyaskoydu.

Tanrım... Açılış defilesi olarak Abdullah Öztoprak güzel bir seçim olmuştu. Koleksiyon gerçekten mükemmel denebilecek nitelikteydi. Ama zaman ilerleyip farklı markalar gelincee... Orada mide fesatı geçirebileceğimi düşündüm.











Beni bu düşüncelerden çekip alan isim ise Remziye Öztoprak defilesi oldu. Harika bir gösteri ile başlayan fashion show göz doldurdu, doldurdu, taştı hatta sıvıların çekim kuvvetinde mütevellit... Her neyse... Modailgiden sonra farkettim modaya ilgim kalmamış. Sıfırlanmış. Üzüldüm adıma... Benimle aynı fikirde olup daha erken kaçanlarda varmış. "Fazla uzağa gidemezler" klişesinden yola çıkarak bastım kızları hotelin barında.









Arkamda duran pembeli hanımı görünce:

"-Aaa ! Fatoş Abla !" diye haykırdım. Hemen gittim görgüsüz gibi fotoğraf çektirdim.Çok şık bir bayan. Gerçekten ! Ben cok sevdim yani.


















Soonraa backstage e girdik.Makenlik gerçekten çok zor bir iş. Her baba yiğit yapamaz yani.











 14 Eylül Çarşamba -  H&M Cepa 


 
H&M'i açıkçası bende bekliyordum. Hatta c.tesiişimi gücümü bırakıp mağzaya ilk gidenlerden olayım diye uğraşmadım değil yani. Ama sağ olsun Elif'ime gelen online davetiye kurtardı beni.

Benim ki geç kalmış. Çok sinirlendim yani. Ne bu rezillik canım. Aaa ! :D












Sinirlenmeyi bir kenara koyayımda. Abi bu kadar eğlenemezdim yahu ! Öyle böyle değil. Yurt dışından gelen misafirlerimiz :P ( Hangi milletten olduklarını bilmiyorum. Çaktırmayın.... ) bizi bir eğlendirdi bir çoşturdu. Tabii verilen içkininde tesiiri yok değil efendim hani. Deli gibi alışveriş yaptık.












En son ben Emine'ye

Emine: Efee hadi şampanya bulalım.
E: Ben en son sarhoş olduğumda tanımadığım bir yataka çıplak uyanmıştım nabeer ?
Emine : Puhahah kendimi sex and the city'de gibi hissettim.
E: Bak tatlım birinle evlenmeden önce deneme sürüşüne çıkman gerekir. Seninki daha arabaya binmeden istop etmiş ! Aa bak menapoz. ( Leopar etol faciası olan teyzeleri göstererek. )
Emine:...

En son burnundan şampanya gelmişti. Ortalık salya sümük abi. Buna dayamanayan içkici arkadaşlarda elindeki dolu şampanlayarı düşürdü. Ee etkim büyük tabi canım.
E: Rezil ettin beni ! Aa kanepe var ister misin ?
Emine: Ne o köftemi ?
E: Hayır yağmur ormanından getirmişler galiba çok ilginc.
NN: Efendim bu kurtulmuş patlıcana sarılmış beyaz peynirli roka. Denemenizi öneririm.
Emine: At bakalım azına bir tane şifa niyetine hıh !
E: Bu ne ya öğğ ben azımı gidip votka ile çalkalıcam.

Tabii votkanın etkisiyle ben kartı patlatmışım. Ay sonu sizlere ömürüm. Ha birde acayip pozlar vermişiz öyle böyle değil yani.( Geri dönüp okduğumda eklemek istediğim notlardan bir tanesi. )

E: Oha adamı papyonuna baksana ! Benimki yanında pek bir sönük kaldı yav.
Emine: Fotoğrafını çekelim hadi.
Ümiti yabancı sanıp ingilizce konusmamız günün gafıydı heralde. Sonra icki standının orda çarpısınca fark ettiK Türk olduğunu.

H&M panosu deniliyor ona galiba. Her ne şey ise onun önünde de bool bol poz verdik. Ehueheh.




E ben o günde çok eğlendim. Benim için daha önemlisi geçen c.tesi idi. Onuda sonraya saklıyorum Hadi kalın sağlıcakla.

çikikikiki.

9 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Ne eglendim okurken :) Bu postun ozeti " ne yaki$ikli veletsin sen yaaa ! " Olur haci !!! Bu donemler hanimlar kucuk sevgili yapiyor kendine bende mi uysam modaya dedim seni gorunce , kehlkehekhhee :)) $aka bi yana , sevdigin kadrodan ba$ka oluyot bu acili$lari, defileleri gormek okumak ;) yuregine saglik yaki$ikli picim , operim ;)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

çok kıskandım, çok eğlendim, çok güldüm.. yanınızda olmak vardı ki kesin yanak ve karın ağrılarıyla biterdi gece :)) azcık dikkat et bakiim imla kurallarına çekmiim kulaklarını :)) öperim hepinizi..

**jose** dedi ki...

hahaha :) süper bi yazıydı efecim :) Ümitle de tanışmışsınız daha ne olsun efenim :D

cingifilli dedi ki...

Ne güzel bir post bu böyle.Ba-yıl-dıııım:))Orda olmak vardı:(

ZulalAtes dedi ki...

Çok keyifli olmuş ya gül gül öldüm :D:D

Gizzy dedi ki...

Efecimmm ben çok sevdim senii bi de papyonlu tshirtünü yeniden görüşmek üzere:)

efegeozden dedi ki...

-Nimo bebeğim al beni gel al tepe tepe kullan ahaha :D Çok teşekürler canım.
-Bir dahaki sefere sensiz olmayacak Pınar sultan :P Tamaamm dikkat edeceğim :)
-Jose evet ya harika biri kırdı geçirdi bizi. Hele bileklikler hakkında bir yorumu vardıkii... :D
-Çok teşekür ederim Cingifilli. Okurken eğlendiysen ne mutlu banaa :)
-Zülal teşekürler böreğim :*
-Gizzyy sen iste yeterki her yere giyerim ben o t-shirti :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

anlatımını yirim allahın delisi fatoş abla olayına ayrı koptum .)

efegeozden dedi ki...

Öperim en kocamanından güzelliğimii ! :*