I Back to School.Welcome to Monday Syndrome.

Pazartesi sendromu her işe başlayan insanda gözlenen lanet olası pazartesi gününe özel bir rahatsızlıktır.Semptolar falan yok yani pazartesiden nefret ediyorsun. Tabi yaptığın iştende. Tatili falan özlüyorsun. O kadar...

pazartesi sendromu

(Bkz: Pazartesi sendromu)


19 Eylül'de biz tüm öğrenci camiası olarak iş başı yapacağız. Pazartesi sendromları, sınav telaşı, gereksiz okul ve saz arkadaşları bu da yetmezmiş gibi dersanelerin abartılı ödevleri, şatavatlı, kallavi soru meblaları, trafik sorunu, devlet meslesi, İsrail - Türkiye ilişkileri, Matematik ve sayamadığım bir çok problemle karşı karşıyayız. Okurken bile sinirleriniz gerildi, saclarınız 250 volt elektrik ile çarpılmışa döndü değil mi? Sakin olun leydiizz end centılmın! Biraz sakinlemelisiniz. Tabii bende.









Mesela alışveriş. Ah bu süper birşey. Evet. Bazen alışveriş yaparsınız. Alırsınızda alırsınız. Sonra hayvan gibi yer öküz gibi yüzersiniz. Sonra o aldığın Dsquared pantolonlara giremezsiniz. Evet şu anda aynen bu durumdayım. sizden medet umuyorum bir yardım a dostlar !
Pantolon bu yani İçine ne girebiliyorum ne de kombin yapabiliyorum ağlıcam !











Okul açılıyor derken okula ne giyeceğimi kara kara düşünmekteyim.Siya ve ya bordo kazak, füme pantolon, beyaz gömlek... Tanrım bunları görmemek için dolaplardan kaçıyordum. Artık kaçmak yok efe. Ne giyincem ben lan bi yardım edin ?

Firideeeyy !!! <3


Hate you mondaayy !

efegeozden

6 yorum:

Loves From Fashion dedi ki...

I <3 Friday ! Hate u Monday ! bu fikri sevdiim :D

ZulalAtes dedi ki...

Efecim artık senden okulda ne giydim postlarını beklerim :))
Bu pazartesi olayını bu kadar takmayın ya :) rahat yasamak lazım eskiden ptesi sendromu mu vardı :p

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bi süre daha pazartesi sendromum yok ama okul günlerim ve o üniforma denen şey geldi aklıma da brrr bi an önce bitirin de çalışanlar kervanına katılın, hiç olmazsa üstüne para veriyolar :))

Modafobik dedi ki...

Yok artiiik okul okul postlarina basliyoruz Efe :D

efegeozden dedi ki...

Kubi herkes sever cumayı ihihi :D
Zülaaall okul sanki f tipi ceza evi. Her gün aynı renk pantolonu giydiğimiz için okulda bir renklilik yok yanii :D
Pınarcım o üniformalar o kadar komik ki ! Pembe kravat falan... Öğ !
Tuna yok artık değil mi :O Yapmam zaten :P

Taurus Skywalker dedi ki...

Bu kıyafet seçimi ve çok beğenerek alıp, sonradan içine giremediğin pantalonlar esas üniversitede çok baş ağrıtıyor. Özel üniversite ama. =) Zülal'in dileğine katılıyorum. =)