Versace for H&M

Şimdi benim duyduguma göre "17 Kasımda Versace H&M için ürettikleri koleksiyonu satışa sunacak" deniliyor. Amanııın cıkarsın cıkarsın dolapta bi Versace eksikti zaten. Ondan da olsun. Evet güzel bir haber falan filan. Ulan dur be Versace moda devlerinden biri. Ya pahalıysa ? Ya alamazsak ? ve türevleri tepkiler vermemenizi öneririm.

O Versace ! Bize kıyak gecer insallah ! ( Yok canım sanmıyorum gecmez). İçten içe "Yananı görür Allah.Allah ! Görür insallah, insallah!" diye şarkı söylüyorum yahu.Bendeki şu Versace aşkıda olmasa, bu kadının hali duman yani !.. 17 Kasımı bekliyorum bir moda devi olucem. YEAH ! Bay Versace olucam. H&M de var tabii...




 

Ek olarak söylemek istediğim bir şey daha var. Donatella Versace'nin bu mesajı beni öldürüyor gülmekten. Ee İtalyan aksanı ile ingilizce konusmaya calısırsan benim yaşım kadar da botox yaptırırsan böyle olursun canısı.Ofkorstan başkada bişi bilmiyor. :(



Şimdi sizi başka bir platforma alıyorum. Moda moda diye sayıklarkene...

-Peki şimdi size 4 harfli 600 puan değerinde bir soru soracağım.
+Harf alayım (dılılılıl M)
-M harfi çıktı
+Harf alayım (dılılıllı A)
-A harfi çıktı. Ilk harfi M son harfi A
+PAT! Moda !

- (dülülülü) Evvet adsız yarışmacım sen 600 puan kazandın. O zaman hemen sana şu soruyu da yöneltiyim. Moda nedir sence ?
+Eee üüü şey. İnsanın üzerine yapışanı ay yani yakışanı gi..
-Hadi be oradan. Götürün bunu alın şunu. Allah allah ! Şimdi size sorarım ey moda ile alakası bol ilgili Tanrı kulları ! MODA nedir sizce ? Düşünün ve cevap verin. Ben buradayım....

efegeozden.



Huuu beybee.

10 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

izmirde h&m yok diye çok kuruluyorum zaten,hatırlatıp durmayın arkadaşım!!! bu kadından da aoldum bittim tırsarım,italyanların Bülent ablası sanki,brrr...:/

Deniz Can Kutlu dedi ki...

Daha önce bana sormuştun:) Cevaplamıştım:) Moda aynen o:)

efegeozden dedi ki...

Ahaha rengoo :D Süperdi bu yorum kahkahalar attım :D
Deniz o tanıma bittim zateen :)

Loves From Fashion dedi ki...

Moda geçer stil kalır :P Stili açıklayalım biz :D

efegeozden dedi ki...

O zaman senden bir stil nedir ? yorumu alalım Kubii :D

NİMO =) dedi ki...

Efecim bende moda ic gudumun durtuleriyle $ekilleniyor ... Moda dedigimiz $ey tamamen secim meselesi ve bize dayatilan nokta arasinda ince bir cizgi... Seninde dedigin gb " ya pahaliysa, ya alamazsak" tan ibaret !

efegeozden dedi ki...

Çok güzel bir tespit katılıyorum sanaa Nimo :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ablan eski versace müdür home ve bayan giyime bakıyordum yavrus .) versace mortingen olunca donatella v geldiydi tanışmıştık peh eski günler .)

Deniz dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim, bloğuma beklerim!:)
www.LensMarket.Com

efegeozden dedi ki...

Biliyoruumm Versacede müdür olarak çalıştığınıı :D Hatta Nişantaşıydı değilmi ? ahaha :D
Denizcim snana çok çok teşekür ederim :) Beğenmene sevindim.