Eylül, Modanın Noeli'dir. Ho ho ho !


Teknik olarak önce yazı sonra başlık yazılır.Ancak aykırıların adamı ben önce başlık sonra yazı yazarım. Önce klip çekip sonra şarkı söylemek gibi birşey. Tamam yine 8 saatlik ders sonucu bu haldeyim. Kendimi nasıl motive ettiğimi duysanız gülmekten kırlırsınız. Evet vogue okuyorum(Bazen gördüklerim karşısında dudağım uçklayor ama hadi neyse).Sizi sadece bu kadarını aktarmak ile yetiniyorum. Daha fazla rezil olmak istemiyorum...

Asıl mesele şu dostlar. Şimdi bana "Ayy hanzo, öküz sen modadan ne anlarısn.Bi de blogger olacak tüü !" v.b. tekpikler vereceksiniz biliyorum. Ama pek umrumda değil arkadas ! Ben şu işi anlamıyorum. Gelin size hemen açıklıyayım arkadasım beni odasının kapısından cevirdi ve :

+Ceket ?
-Aa bu güzel, beğendim giymelisin muhakkak bunu.
+Şort ?
-Evet ama ceket giyeceğim dedin ya bence su pantolonu giymeli...
+( Stil yakarışı) Sen ne anlarsın be odun ! Ben ceketin altına giyicem bu şortu ! Hiç mi fashion tv izlemedin sen ! Moda dan bi haber yaratııkk. Bir de blogger olacaksın. Hiyaaa ! (street fighter pozusyonu aldı)
- (Osmanlı tokadı) Şraaak !





Tabi biz bunlardan sakınıyoruz. Abartılı bir örenk ama ne yazık ki doğru. Bence sacma geliyor şort üstüne ceket. Zaten sıcak olduğu için şort giymiyor musun ? Peki neden ceket giyiyorsun ? O zaman kışında pantolonun altına sandalet giyin ne dersin ? Bak arkadasım. Altın trompet üstün obua çalıyor haberin yok. Çok komik oluyorsun. (Demeye kalmadan tokatın etkisi geçer vee...)







- Ama bak bunlar böyle giyinmişler Efae ? (yeni aldığı ipad'i göstermez ise ölür canısı benden öncede lanvin'in 2009 yılındaki defilesini izliyormuş yavrucak)
+Gittiğimiz yer Tribeca böreğim. Lanvin podyumu değil...
-Gerçekten mi ?
+Essahtan ya !

Gercekten zor bir gün gecirmiştik.Abartığım gibi birbirimizi tokatlamadık. Ama şort - ceket kombini olur mu dediğim an işitmediğim hakaret kalmamıştı. Sonuç olarak: Fok balıkları ve emolar çok yanlız :(

Bir efegeozden postunun sonuna daha geldik dostlar. Siz siz olun yaklaşan moda yılbaşını defileler ile kutlarken bu ucurumdan aşşağı sürüklenmeyin. Bu nükleer moda kurbanlığının içine düşmeyin yalvarıyorum size. Hadi IFW selam söyleyin



Ha bu arada. Ben çeşitli nedenlerden dolayı Ankaradan ayrılamıyorum. Açıkcası IFW içinde davetiye arayışına girmedim. AFW'de olacağım ama.Zaten ceket-şort modası feminendir.Bunu savunuyorum.İsteyenlede her koşulda tartışırım.2009 da modaydı.Öptüm.
efegeozden.
Kendimi anlatan bir video ile sizi baş başa bırakıyorum.+I’m a bi-tch!


+When people look at me.
 -Walk walk fashion baby.

14 yorum:

Yeşim dedi ki...

Bence erkek, erkek gibi giyinmeli. Tabii bu renkli giyinmeyeceği anlamına gelmez. Dantellerden, dekolteden ve topuklardan bilhassa dokgu topuktan uzak durmalı. Moda diye maskara olmamalı erkek adam :)

efegeozden dedi ki...

Katılıyorum Yeşimim. Renkte de aşırıya kaçmamalıdır bence. Gökkuşağına dönmemelidir erkek.

Adsız dedi ki...

Bence şu siyah renkten kurtulmalı erkek.Sarı,pembei,kırmızı,turuncu hepsini giymeli.Palyaço olmasın tabiki de ama siyah da olmasın ya:)

efegeozden dedi ki...

Çok doğru siyah egomanyasından kurtulmak lazım. Palyaço gibi olmamak kaydı ile ben bile renkli giyinebiliriimm :)

styleBOOM dedi ki...

sort-ceket ben de bayilmiyorum ama yakistirabilen de var:) bence erkeklere manifesto yazimda yazdigim gibi erkekler butune degil detaylara odaklanmali oncelikle, renklere, aksesuarlara, minik ama fark yaratacak detaylara:)

seda dedi ki...

boomboom'a katılıyorum. vücut proporsiyonu düzgün, şık, kaliteli giyimli bir erkek bir anda paçasındaki sökükle veya ayakkabısının altındaki fiyat etiketiyle epic fail olabiliyor. çok yakışıklı ama tuttuğu takımın yüzüğüyle gezen bir erkek ya da mesela. ıy.

Sanemiko dedi ki...

erkelerde renk çok seviyorum ama yakıştırabilene tabi..bazıları soytarıdan hallice oluyor o ayrı..şort çeket sevmiyorum kim ne derse desin bence o kombin erkeği bastıbacak yapıyor:)sana gelinnnceeeeeeeee senden ne giydim postları bekliyorzzzzzzz ahkam kesss ahkamm kes nereye kadar:))

efegeozden dedi ki...

-Buoom evet minimal detaylara inmeliyiz çok haklısın.Aksuarlar abartılmamalı kanımca. Bakır yaldızlı ayaklı şamdanlar gibide olmamalıyız bence. Bazen hakikkatten öyle giyinen erkekler var ve bir tek mumları eksik oluyor.

- Sedacığım o epic fail'i bırak fashion victim bile olabiliyor. :D Bizim ülkede futol din iman gibi. Onun formasınıda giymekte ibadet falan heralde. Eper böyleyse benim ibadetim Mcqueen vallahi :D

-Sanikoo'm anasokaktaki bir erkeğe yakışmıyor be Sanem (Tarz gibi giyinmeye calısanlar). Bence bu iş markaların yeni koleksiyonuna dikkat cekebilmek için yapılmiş bir trend showu. Tarz değil. Ne giydim postları yapacağımda. Bi yere gidemiyorumki post yapayım makarnacığım aa :D

seda dedi ki...

ne harika bi yorum, bayıldım bayıldım!

!'**rengarengo**'! dedi ki...

şort ceket erkekte hiiiç mi hiiiç hoşlaşmadığım bi kombin.ama konu renklerse sonuna kadar evet.kontrast renklerle her türlü kombine varım!ama tabi gökkuşağı olayına döndürmeden!!!:D

ZulalAtes dedi ki...

şu son fotolar ne kötü ya :) erkek erkek gibi giyinsin saçmalamasın :) şort ceket belki yakştırılabilir ama fazla feminen çizgiler ı-ıh..

efegeozden dedi ki...

-Feminenliğe ben de çok karşıyım zaten. Marjinal olmak ile karıştırılır hep. Katılıyorum Zülal.
-Renkler de açık ve onu fazla ön plana çıkarmayan koyu ve ya zıt renklerle kombinlenmelidir bence. Benim dolabımın t-shirt çekmecesi drakulanın spor malzeme dolabı gibi mesela Rengocuum. :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bence de Yeşo haklı ama takılar renklerle şenlenmeli de canım sen bir hayli geliştirdin yazılarını minnoş helal sana!

efegeozden dedi ki...

Can parem bir tanesin çok teşekür ederim. Sen olmasan acmaya cesaret edemezdim bu blogu :*