Pijama Pantolonlar, Nar Çiçeği ve Türevleri.

"Gecen gün bir elimde moda dergisi, diğer elimdede kahve ooh" diye başlamayı çok isterdim ama modayı bırakın bilimin bile siktiri cektiği bir yerde tatile gittim. Evet bu konuda Anamur vasat. Tamam tamam haklıısınız bir önceki postta övmüş olabilirim ama her şey mükemmel değildir ! Moda açlığı ile Elle'den Vogue'a, H. Bazzar'dan, moda bloglarına vee tabikide AVM'lere balıklama dalış yaptım.Haliyle !

Bir pijama pantolon, narçiçeği, çingene pembesi ve bütün neon renklerin türevleri furyasıdır alıp gidiliyor.Pijama pantolon konusunda ülkem kadınlarının "Gaffur" adlı dizi karakterini örnek aldığını görüyorum.Bunun hakkında konusşmak bile istemiyorum.Kusasım geliyor.Kusmaktan nefret ederim.

Neon renklere gelirsek. Tamam bunlar bu yılın moda renkleri.Ama !  Abzürt kombinler yaptıgınız zaman renkli florasan lambalar gibi oluyorsunuz. Bronzlaşıyorsunuz. Sonrada giyiyorsunuz neon renkleri.Allaaaah ! Çile bülbülüm çile ! Gözlerim kör oluveriyor. Tanrıya o an yalvarayım derken oh geçti diyorum. Bi tane daha sonra bi tane daha bi tane daha derken bünyem bu duruma alışkanlık yapıyor efendim. El mahkum !

Anlayacağınız neon renkleri siyah, kahve (neon sarısı ile enfes oluyor.) ve ya koyu renklerle giymeniz.Ha birde lütfen avize dükkanı gibi gezmeyin. Yoksa insanları kör eden "fashion victim "e  dönüşmekten kendinizi alamayacaksınız.Size yalvarıyorum ki (yalan söylüyorum yalvarmıyorum gerizekalı moda kurbanları) adam gibi giynin. Elbisleri rahat ve serbest bırakın ! Vücudunuzla sevişmesine izin verin !



See below for example :


(Elbise bildiğim kadarı ile Gucci olması lazım. Yanılma payı da var tabii)







NOT:Sizden ricam 13 yaşındaki kızlarda 45 yaşındaki kadınlar gibi giyinmeyi bıraksın lütfen !

Ağızınızın tadlanması için sizi Gaga ile baş başa bırakıyorum. Sözleri çok anlamlı.




Keşke tüm F.C.'lerin (fashionvictim) saçlarını kessem. Aah ah. Akıllanmazlar ! F.C. olmamanız dileği ile... efegeozden

7 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

evet bebeim gucci :)) ama blake'in bi pembe straplez elbisesi vardı bilmem hatırlar mısın? ondan bulup giyene kadar bu yazıyı dikkate almayacağım :) boysa boy bizde de var alla alla :)) hemen korkmayın saçımı sarıya boyamayacağım :))

styleBOOM dedi ki...

bana hiiic yakismiyor:))

ZulalAtes dedi ki...

hislerime tercüman oldun minikkuş :*

efegeozden dedi ki...

Pınarım giy vallahi serenam benim ihihi :D
Boom deme öyle. Sana herşey yakışıırr :D
Züll. nee güzeel mutlu oluverdiimm :D

yaseminöndar dedi ki...

Of ya anneme "pijama pantolon ne be, vardır onun başka bi adı " diye tıslayarak konuşmuştum , tükürdüğümü yalamak ne kelime , mıçtığımı yiyorum 1 haftadır :/

Evy dedi ki...

hahaha cok komik bir yazi olmus!
http://maffionista.blogspot.com/

efegeozden dedi ki...

Ahaha Allah seni ne etmesin Yasemiin sesli güldüm bunaa :D
Evy çok teşekür ederiim :)