And we're coming to town Beep-beep ! FNO.


Aslında böyle şeyleri yazmak pek tarzım değil ama hayat insanın karşına neler çıkaracak belli olmuyor. Bil(me)diğiniz üzere (sizi bilgilendireyim hemen) sıkı bir Glee ve Vogue  severim. Vogue'un marka gelirlerini artırmak için alışverişkoliklere özel bir gecesi vardır bilirsiniz. (Bu kriz zamanı ortaya cıkmış bir etkinliktir, daha sonra da devam etmiştir) FNO ! tabikide doğru bildiniz. Mckinley High Glee Club ögrencileri de bakın neler yapmış.

Artie'nin(Kevin Mchale) Gaga pozu.
Brittany'nin(Heather Morris) Gabbana paltosu ve Louboutin ayakkabıları.
Kurt'un (Chris Colfer)  kırmızı şapkası ve Louboutin ayakkabıları.
Blaine (Darren Criss) kırmızı takımı vee ... 
Rachel'ın (Lea Michele) Balmain elbisesi, ekürleri, Puckerman, Sue ve nicesi !



I just love FASHION !

Fashion! Turn to the left... Fashion! Turn to the right...

15 yorum:

Modafobik dedi ki...

FNO FNO diye haykıraasım vaaar ! :D

Yeşim dedi ki...

Ben bilmiyordum canım sayende öğrenmiş oldum :) FNO fikrini bulanı alkışlıyorum çok akıllıca ;)

ZulalAtes dedi ki...

Şu bi de ank adamakıllı gelse mutlu olcaz da :)

seda dedi ki...

FNO'yu seviyoruz!

efegeozden dedi ki...

-Tuna ben haftalardır haykırıyorum kimsenin duydugu yok :/
-Yeşimcim aynı tepkiyi bende vermiştim gercekten akıllıca. :D
-Ankaraya önce insan gelsin (özellikle toplu taşıma araclarına mümkünse) sonra FNO gelsin diyorum ben. Öyle bir etkinlikte apaçilerin oldugunu düşünsene Zülal ! Felaket ! Dansları tarz ları falan ıyy...
-FNO'yu delicesine seviyoruuzz Sedaa :D

ModaLiza dedi ki...

twitter da gördüm artık takipteyim;) mucx başarılar

Costin Moraru dedi ki...

the video is absolutely awesome!

Costin M.

efegeozden dedi ki...

-Çok teşekür ederim ModaLiza. Beğenmene sevindim. :)
-Dear Costin agree with you.This video is wonderful. Thank you for these comments. :)

girlshygirlguide dedi ki...

ayın 15 ini bekliyoruz =)

efegeozden dedi ki...

Eveeett ! Ama ben NYC FNO'nun t-shirtlerinide istiyorum... :/

girlshygirlguide dedi ki...

ama geçen sene istanbul t-shitleri NYC ninkinden bin kat daha güzeldi bence.. gerçi bu sene yok.. zeynep bi şeyler yapmış o kadar =/

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

gözler santana ve mercedes'i aradı ama.. onlar destek vermiyor mu acaba :)

efegeozden dedi ki...

Hmms evet sanırım. Onlar yok. Irkçlık var sanki.

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Burda önceki gece FNO vardi ama malesef gidemedim :(

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

efegeozden dedi ki...

FNO'yu bende kaçıracakmışım gi,bi gözüküyor.