Kendi Polonu Kendin Tasarla !

Dün Ceren'e hediye bakmaya cıkmıştık . E hediyelerimizin vazgeçilmez adresi U.S. Polo ! Vitrinleri her zaman hoşuma gider ama bu seferki yaz vitrinini pek bi beğendim. Neden mi ? Hemen açıklık getireyim; renk renk çeşit çeşit Polo'ların yanında "Kendi Polonu Tasarla" altında nereden ne yapabileceğim kendi polonu tasarla  linki !  "Ah Serhat bak benim için yazmışlar !" dedim.Baktım ki Serhat benden önce gidiyor. Hemen koştum eve linki tıkladım. Sizlere kendi tasarımım olan Poloyu tanıtmak isterim ehuehuehue.




Ufak bir not : 3 sayısının Polo'da en güçlü oyuncu, kaptan olduğunu biliyormuydunuz ?




Kol kısmınıza istediğinizi yazabiliyorsunuz.Ama bu konuda bir kaç istekleri var sizden okumanızı tavsiye ederim. Benimkinde ise tabikide "EFEGEOZDEN" yazıyor :)

Fiyatıda 69 yahu ! Sipariş etsem mi ki ?! :)

Hiç yorum yok: