I'm Jones. Samantha Jones.

Sex and the city'i hepimiz az çok biliyoruzdur. Özetlemek gerkirse 4 kadının aşk, iş ve seks hayatını anlatıyor.Odunca bakarsak böyle diyebiliriz.Gelin bide şuna benim penceremden bakalım.

4 yaramaz uslanmaz renkli kadının dünyasına girmek istemezmisiniz ha ? Bence istersiniz. öyle değil mi ? O zaman arkanıza yaslanınnn vee kendiniz tamamen bana bırakın.Bu 4 çılgın kız yanımda !

DOSYA - 1: Samantha Jones // 52 yaşındaki 25'lik Lolita !



E: Ah Samantha. Hayır demeyi ne zaman öğreneceksin bilmyorum tatlım.Sen ne kadar genç duruyorsun Samantha !
S: Teşekür ederim ama ben doğal biryim.Replik tanıdık geldi.Ne işle uğraşıyordun ?
E: Hmm. Kaldırım döş...
S: Anlamdım ?
E: Öğrenciyim Samanthacım.
S: Aa öğrenci misiin ? Ne güzel. Mezun olunca ne iş ile uğraşacaksın peki ?
E: Kaldırım mühendisliği...
S:Gelecek vaadeden bir iş !
E:Teşekürler. Aslında sana sormak istediklerim var Samantha.İşler hakkında konuşmak isterim. Ama sonra... Samantha nereye !
S:  Menapoz bantımı önemli yerlerime yapıştırp geliyorum ringringring !

(5dk sonra.)
E:Devam edelim mi ?
S: Eskisi gibi tatlım.Ben hiç bir işimi yarım bırakmadım.Sekreterin nereli acaba ? Enfes gö...
E:Tamaam.Son zamanlarda Abu Dabi pek popüler.Sen özelikle bu Orta Doğu konusunda öncü oldun.Yeni Orta Doğu hakkında neler söyleyebilirsin ?
S: Tatlım gerçekten inanılmazdı. Abu Dabi gerçketen yeni Orta Doğu ! Ama bir daha gideceğimi sanmıyorum. Okyanusu dolduracak kadar kum var orada. Hepsi mayoma kaçacak gibi hissediyorum.

E:Merakıma yenildim. Ivana Sert'in mayoları mı ?
S: Ta kendisi. Ahh bir sürü ingiliz sosisi vardı. Hiçbirininde tadına bakamadım. Abu Dabiden bu yüzden nefret ediyorum diyemem ama.
E: Başka sosisler varmıydı peki ?
S: Hmmm.
E:Neden sevmediniz Abu Dabi'yi ?
S: Hormonlarımı aldılar.Hemde hava limanında ! Görevli kadınlar bana uyuşturucu bağımlısıymışım gibi baktılar. Onlar yüzünden Pola Abdül bana sabah akşam humus ve yerelması getirdi.onlar olmadan alt tarafım bişey hissedemezdi.Sosileri hormonsuz yiyemiyorum tatlım. Ah menapoz.
E: Benim merak ettiğim bir konu daha var. 2 yıl önce NYC Fashion weekte kürkünüze hayvan hakları savunucuları tarafından boyalı saldırı düzenlenmişti.Neden tepkisiz kaldınız ? Kürkünüz gerçekmiydi ? Ve son sorum.Aaa ! Elimde ne var !
S: Çıkar elindekileri tatlım ?



E: .... Miley Cyrus ile galada aynı elbiseyi giydiniz.Kısacası pişti oldunuz ! Bu konu hakkında neler söyleyebilirsiniz Bayan Jones ?

S: NYCFW'ten başlamak istiyorum.Evet boyalı saldırı düzenlendi.(Gülüyor.) Neden tepkisiz kaldığım konusuna gelice; New York'tan uzak kalmak insana  bir Valentino kürkü gözden bile çıkartır. Eğer şimdi olsa o sürtük karıya o kırmızı boyayı yedirirdim hayatım.Kürküm gerçek değildi.Ama sıcak tutuyordu. Miley'e gelirsek.O gece büyük bir Hollywood felaketinin eşiğinden dönüldü. Miley muhteşem bir genc kız. Aynı benim gibi !  























Bildiğiniz Samantha işte... Eğlenceli, komik ve seksi !





Yeah Yeah YEAH !!!

  (bunuda sizlerle paylaşmak istedim.ŞŞt Samantha görmesin !)

6 yorum:

Deniz Can Kutlu dedi ki...

Haha:) Tanrım çok eğlendim:)

efegeozden dedi ki...

Eğlenmene sevindim canımcım. :)

Adsız dedi ki...

efe harika bir yazı hazırlamışsın 'Sex And The City'nin en sevdiğim karekterini çok güzel,eğlenceli ve hoş bir şekilde anlatmışın çok özlemişim samanthayı

Adsız dedi ki...

Miley Cyrus'un ve samanthanın üstündeki o kostümlerin markası ne biliyormusun?? mezuniyet için üstümde çok güzel durucak gibi gelio

efegeozden dedi ki...

Teşekürler canlarım. :)

efegeozden dedi ki...

Matthew Williamson canımcım tasarımı bu.