Eline,Beline ve Cebine.

Aşk hayatın özüdür.Seversin.Dokunmaya kıyamazsın."Helalim ulen ! " dediğin türdendir aşk. Bana sorarsanız "Sen hiç aşık oldun mu ?" diye sorarsanız. Aşk aptalların işidir derim. Aslında bu hırçınlığım hiç aşık olmadığım içindir. "Akşam akşam içimizi dağıttın.Huh!" derseniz burdan varmak istediğim nokta biraz marjinal.Nasıl derseniz sizi condom kardeşlerle tanıştırayım.Erkekler bilirler.Çünki kullananlar onlardır. "Oha çüş lan bu ne şimdi!" der gibi çirkefleştiğinizi hisseder gibiyim.Sakim olun. Bunların amacı belli başlı hastalıkları korumak istenmeyen gebelikleri önlemek vs. vs. gibi riçok özelliği var."Eee moda ile ne alaka ?" diye sorarsanız LouVuConds'u taktim edeyim kendisi çok şık bir arkadaşımdır.

-Hoş geldin LVC
-Hoşbulduk canım.Fazla kalamayacağım tek kullanımlığım biliyorsun.
-Hıı hıı evet...Herneyse sana 1-2sorum olacak. Sen ne işe yararsın Allah aşkına ?
-Ben bu soruları yorumsuz bırakıyorum...
-Yanıtlamalısın bence elimde çok gizli çekilmiş pozların var LVC !
-Dansını görelim esmer güzeli !
-Samba ile başladım.Fazlamı kıvrak geldi LVC ?
-Aman tanrım !
-Hey hey nereye ?
-Kullanılmaya şekerim.

Eh biz ozaman devam edelim.Onlar tek kullanımlık.Ama hayat kurtaran cinsten.Siz eğlenceli bir şekilde "AŞK" yaparken o sizin güvenliğinizi sağlıyor.Şimdi bir hanımefendi karşınızda ChanelCoConds.

-Mlle.Bienvenue.Comment allez-vous aujourd'hui ?(Hoşgeldiniz hanımefendi.Nasılsınız ?)
-Ouw merci monsieur. Je ressens un bien? et Vous ? (Teşekürler beyefendi.İyi hissediyorum siz ?)
-Je vous bien.Mlle diğer insanların anlaması için Türkçe konuşabilirmiyiz ? (Bende iyiyim.)
-Tabi neden olmasın !
- Soruma geçiyorum.
-Geç
-Geçtim
-Soracak mısınız bayım ?
-Soruyorum.Sloga...
-Sor.
-Lafımı kesmeyi bırakırmısınız ?!
-Neyi kesicem ?


-Tamam.Yeter.Sloganınız neden "keep  it classy" ?
-Tatlım ben bir Chanel'im.Şık, güzel ve harika olmak benim latex kaucuğumda var.
-Megolamanı ve egoisti unuttunuz ?
-Excusez-moi ?
-Yani ne kadar güzel. Sizi kulise uğurlayalım yorulmuş gibisiniz ?
-Ouw hayır. Hala enerjiğim. O kadar kullanılmaya rağmen. Ahahaha .
- Hı hı çok komik. Mlle ChanelCoConds'u kulise yolluyoruz. Alkışlarla ! /Şakşakşakşak\ 
- Özür dilerim birşey söylemek istiyorum.
-Son sözünüzü alayım bayan Kaucuk !
-Buradan bütün herkesin korunmasını istiyorum. Dünya AIDS gününüz kutlu olsun.İhihi.
-O 1 Aralıkta. Biz 23 Hazirandayız. Daha çok var. Salak mısın sen  ? Götürün bunu kulise falan tıkın.
-Yaşasın ciinnseel eğitim dersleri ! 


Aşk yaparken sadece korunun.Tarz olmak isterseniz size en iyi markaları yanıma çağırmak isterim. İştee karşınızda MarcyJ. Coo ve Mrs. Benttcond.!


-Hoşgeldiniz Marcy ve Mrs. Bentt
-Hoşbulduk canım.
-Merhaba.Ah burası fazla sıcak.
-Bana biraz kendindenizden bahsedermisiniz ?
-Kaucuğum. Güvenliyim.Aşkı severim.Aşı kim sevmez ha ? Marcy seveerr ! YEAAAHH !
-Ben cok enerjiğim aslında. fiziğimle barışığım. Bende severim aşkı.Renkliyim. Ah marcy, senden daha renkliyim colors of... ahahaha
-Rejim beni uyarıyor.Az vaktimiz kaldı canlarım.Bir slogan ve ya bir söz almak istiyorum sizden.
-Ben Benett. olarak Stop AIDS ve united colors of benetton demek istiyorum.
-Sen Marcy ? Senin sloganın ?
-Remember ! Safety first xoxo ;)
- Birlikte bir pozunuzu alabilirmiyim peki ?
-Tabi neden olmasın









CLİCK !




Onlar olmasaydı belkide birden fazla kardeşiniz olurdu.Belkide siz AIDS'diniz.Belkiler çok. Belki bunu okurken, "Terbiyesiz ! Edepsiz.Hiç mi utanama yok ba ba ba bak ! " diye hayıflanacaksınız. Hayır ! Bu ayıp değil.Seks doğanın bir kanunu. O bir aşk oyunudur. Sizde bu aşk oyununun ürünüsünüzdür. Ha birde Türkiyede cinsel eğitim dersleri şart. Ama bu derlseri dinleyecek ne öğrenci kitlesi, ne de bu konuları anlatabilecek öğretmenler var. Kısaca. KORUNUN !






Unutmadan. Vücudunuz 10 "aşkınız!" 1 birimdir.Burnunuz gibi düşünün.1 Aralık Aids gününüz kutlu olsun.

İlham kaynaklkarım olan : Sesseda , Deniz Can Kutlu ve Aylut Çelik var tabi. :)


        Sex in the air, i dont care...

     







4 yorum:

Deniz Can Kutlu dedi ki...

Haha:) Condomlu tshirtimle sana röportaj vereceğim zaten:) Yazını beğendim:)

efegeozden dedi ki...

Ah onu büyük bir heyecan ile bekliyorum Teşekürler. :)

Adsız dedi ki...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!

efegeozden dedi ki...

Thank you very much dear anonymous. Merci this comment :)