Dereyi Görmeden Paçaları Sıvayın !

 

Yaz geldi oh mis, deniz kum güneş o la la demeyi çok isterdim. Ancak, yaratıcının havayı bir açıp kapaması, bunun akabinde bizde de cereyan olan açılıp kapanma eylemi yukardakini çok eğlendirdiğini düşünüyorum.Evet yaz geldi denilebilir.Bence...



Yaz diyince aklınıza ne gelir abe dostlar ?
Tahmin edeyim yorulmayın; plajlardaki cıbıl cıbıl hatunlar, seksi erkekler falan değilmi ? Gelmesin bence.









Bizim plajlarımızda selülitli hatunlar kıllı beyaz külotlu erkekler var. (Hala.). Ben bunları düşünmek istemiyorum açıkcası. Sizde lütfen tahmin etmeyin. Hayal dünyamdan soğuyorum.



Ben biraz yaz modasından bahsetmek istiyorum aslında.Bırakın külotu, selülüti falan.Boş şeyler bunlar. Efendim şöyle yaparsanız boyunuz kısa durur yok efendim bunu kemersiz takrsınız seksepaliteniz artar... Küllen yalaaan ! Vaallahi yalan !

Geçen hafta ya da bu hafta "Bugün Ne Giyinsem" adlı programda "Uzun boylu erkekler pantolonlarının paçalarını kıvırsınlar" dedi bir jüri üyesi. Evet haklı ama yanlışı var. Uzun boylu değil. Her erkek paçasını kıvırmalı. Bu, bu yılın trendidir. Back to 60's yani bu kadar basit...







Ha birde lütfen espardrilerin, sandaletlerin ve tekne ayakkabılarının içine çorap, hele ki beyaz corap giymeyin. Allah aşkına yalvarıyorum.Şortlarında paçalarını kıvırn.Denim şortların özelikle. Ben kıvırıyorum.

Hadi size başımdan geçen bir olayı anlatayım. Malumunuz burası "AnqaarHa  Hacıue ehehe xDé" . Anlatabildim sanırım. Hoş bende öyle feci bir semte oturmuyorum. Kapı komşum Bülent Arınç. Pantolonumun paçaları katlı tabii. Öyle salla pati çıkmam dışarı. Otobüse bindim. İnerken, bir teyze bana "Dereden mi geccen guzzuum" dedi ve ben ne diyeceğimi şaşırarak bi haliylede otobüsten indim.Yanlız teyzenin üzerinde dö piyes vardı. Bu da ayrı bir SİKENDAL !
















NOT: Bırakın siz bu yazıyı bence. Okumayın. Gül kurusu ile mürdüm kombinasyonu yapıp millete rezil olun.

Hadi kalın sağlıcakla.  efegeozden


                                   Sizi M.J. ile başbaşa bırakayım.Deheşetleri yaşayın.

3 yorum:

Cemal Saygın Gümüşel dedi ki...

ehehe süper olmuş, ellerine sağlık :))

TurquAzria dedi ki...

"yaz diyince akliniza ne gelir..." diye baslayan paragraf sayfamin en altindaydi ve ben okuduktan sonra scrol down yapinca aksam aksam gülmekten öldüm :D bizim plajlarin hali maalesef çok yaman (: henüz yeni kesfettim blogunu ama çok eglenceli görünüyor. en azindan bu yazindan çikarttigim düsünce bu. bu yazinla beni çok güldürdün, Allah'ta seni güldürsün insallah (:

Belçika'dan sevgiler, Merve

efegeozden dedi ki...

Okurken keyif aldıysanız ne utlu bana Merve :)Dualarınız için çok teşekürler.